اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهردار کرج:

توسعه پروژه‌های عمرانی در کرج مهمترین اولویت شهرداری است

معاون خدمات فنی و عمرانی شهردار کرج بر توسعه پروژه‌های عمرانی در کرج تأکید کرد.

توسعه پروژه‌های عمرانی در کرج مهمترین اولویت شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: وسعت و افزایش جمعیت کلانشهر کرج می‌طلبد تا نگاه ویژه‌ای را نسبت به اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای توسعه شهر و پیشرفت خدمات در کرج نیازمند تعاملات و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های مختلف هستیم تا بتوانیم بیش از گذشته میزان خدمات‌رسانی به مردم را در این کلانشهر بیشتر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون طرح‌های مختلفی در این کلانشهر در دست اجراست، افزود: باید براساس نیازها میزان خدمات عمرانی را در این کلانشهر با توسعه همراه کنیم.

کمالی‌زاده با تأکید بر اینکه شهرداران در مناطق مختلف باید نیازهای مردم در مناطق خود را شناسایی کنند، افزود: هنگامی که نیازها در مناطق مختلف کرج شناخته شد می‌توانیم براساس اولویت‌بندی‌ها در رشد و توسعه خدمات عمرانی تأثیرگذار باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بهسازی پارک شهید چمران کرج اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در مسیر توسعه امور عمرانی در کلانشهر کرج هم‌‌اکنون در دست انجام است، بهسازی پارک شهید چمران است که به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در دست انجام است.

این مسئول تصریح کرد: با بهسازی این پارک علاوه بر ایجاد فضایی مطلوب‌تر می‌توانیم محیطی شاداب‌تر را برای حضور شهروندان در این پارک فراهم کنیم.

*دومین پارک بانوان کرج در پارک شهید چمران احداث می‌شود

در ادامه این دیدار مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از احداث دومین پارک بانوان در پارک شهید چمران خبر داد و گفت: این پارک در جهت توسعه فضاهای سبز و همچنین ارائه خدمات بیشتر به مردم احداث خواهد شد.

عباس زارع با اشاره به اینکه بانوان استقبال بسیار خوبی را از احداث اولین پارک بانوان واقع در بلوار ماهان کرج کردند افزود: احداث دومین پارک بانوان در جهت دسترسی آسان‌تر بانوان به امکانات مختص بانوان در این پارک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول