اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج تأکید کرد

مدیریت صحیح پروژه‌های در حال تکمیل در آوج

فرماندار آوج بر مدیریت صحیح پروژه‌های در حال تکمیل در سطح شهرستان آوج تأکید کرد.

مدیریت صحیح پروژه‌های در حال تکمیل در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سیدعبدالله موسوی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آوج با بیان اینکه مجموعه فرمانداری آوج در تلاش مضاعف برای حل مشکلات پیش رو در حوزه پروژه‌ها با هماهنگی استان برنامه‌ریزی می‌کند، اظهار داشت: مجموعه مدیران و متولیان شهرستان آوج اولویت جاری خویش را بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرار داده و پروژه‌های فعال این شهرستان نیز به طور مستمر مورد بررسی و پشتیبانی قرار می‌گیرد.

فرماندار آوج به اهمیت برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی پرداخت و ادامه داد: تاکنون کمیته برنامه‌ریزی جزو مهم‌ترین جلسات مطرح در شهرستان آوج بوده و توجه ویژه‌ای نیز به آن صورت گرفته است.

موسوی افزود: در کمیته‌های برنامه‌ریزی علاوه بر موضوعات تخصیص اعتبارات و بودجه‌ای پیرامون برنامه‌های اجرایی شهرستان در حوزه‌های مختلف نیز بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های بودجه‌ای به مراحل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می‌شود، ابراز داشت: ادارات و نهادها لازم است تا در راستای توسعه و رشد شهرستان برای ادارات خویش برنامه‌ریزی کرده و این برنامه‌ها را در جلسات کمیته برنامه ریزی مطرح کنند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مطرح در صورت تصویب به اجرا گذاشته می‌شود، عنوان کرد: توجه به نامگذاری سال‌های گذشته و سال جاری با موضوع اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب از ضروریات برنامه‌ریزی در سطح کشوری، استانی و شهرستان عنوان شده و به حساب می‌آید.

موسوی با اذعان به این مسئله که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: دشمن قصد دارد تا با اقداماتی تحریمی و تبلیغات مسموم به اقتصاد کشور ضربه وارد ساخته و پروژه از پیش فرض کرده خویش را به اجرا بگذارد.

فرماندار شهرستان آوج توجه به مفهوم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید را راه برون رفت از شرایط تحریم دانست و یادآور شد: برنامه‌های زیادی تاکنون در زمینه حمایت از تولید داخلی به ویژه بخش کشاورزی به اجرا گذاشته است که مؤثر نیز واقع شده است.

وی بودجه شهرستان آوج در سال 92 را بالغ بر 90 میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد: این میزان بودجه یاد شده بر اساس اولویت توسعه زیرساخت‌های شهرستان، تأمین منابع آب شرب و آب کشاورزی، توسعه، ترمیم، زیرسازی، آسفالت و روکش راه‌های روستایی و اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول با تأکید بر مدیریت و نحوه مطلوب اجرای پروژه‌های در دست تکمیل عنوان کرد: البته منابع مالی همیشه در اجرای بهینه پروژه‌ها مد نظر نبوده و باید برای توسعه تلاش کرد.

فرماندار آوج ابراز داشت: مدیریت در اجرا، برنامه ریزی، تصمیم‌گیری و شناخت صحیح موقعیت جزو ارکان مهم به ثمر رساندن مطلوب پروژه‌ها می‌باشد.

موسوی با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح‌تر در پروژه‌ها افزود: مسئولان باید با انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های کارشناسی؛ پروژه‌ها را در مدت زمان تعیین شده تکمیل و تحویل دهند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تخصیص اعتبارات ویژه گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی به عمل آمده گام‌های مهمی در راستای پیگیری تمامی پروژه‌های شهرستان برداشته شده و ضمن بازدید از تمامی پروژه‌ها از میزان پیشرفت پروژه‌ها اطلاع کسب می‌شود.

این مسئول با تصریح بر اینکه نظام اسلامی تاکنون با انسجام توانسته است در برابر توطئه دشمن مقاومت کند، متذکر شد: باید تا با کار و همت جدی به سوی تعالی کشور حرکت کرد و در این مسیر گام برداشت.

فرماندار آوج در پایان از تمام مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان آوج خواست تا با اولویت‌بندی و حساسیت، طرح‌ها و برنامه‌ها را انجام داده و در راستای ارائه طرح‌های سال 1392 خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/77005/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول