اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خبرنگاران بنگاه آگاهی‌بخش جامعه هستند

فرماندار تویسرکان خبرنگاران را بنگاه آگاهی‌دهنده بر هدایت مردم دانست.

خبرنگاران بنگاه آگاهی‌بخش جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا، زبان گویای مردم و پل ارتباطی مسئولان با جامعه هستند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به آحاد مردم در همه عرصه‌ها دارای ارزش بسیار بالایی است، اظهار کرد: خبرنگاران با قلم خود هم به اقشار مختلف مردم آموزش می‌دهند و هم آنها را هدایت‌ می‌کنند.

فرماندار شهرستان تویسرکان خبرنگاران را مدرسه سیار و بنگاه آگاهی‌دهنده بر هدایت مردم معرفی کرد و ادامه داد: اهمیت خبر و خبررسانی در جامعه بر فردی پوشیده نیست و امروز بیش از هر زمان دیگر این مهم مورد توجه همگان قرار دارد.

وی گفت: این قشر از جامعه باید بدانند که به واسطه آگاهی دادن به جامعه در جرگه عالمان قرار دارند پس باید قلم خود را مراقب باشند چراکه قلم آنان براساس روایات و احادیث از خون شهدا هم والاتر است.

شرکائی در ادامه با بیان اینکه رسالت خبرنگاران همانند رسالت حضرت زینب(س) خطیر و ارزشمند است، تصریح کرد: همه فعالان در این عرصه باید از پیام‌آور کربلا الگو بگیرند زیرا ایشان با مقاومت و شجاعت پیام کربلا که همان حقانیت دین خدا بود به نسل‌های بعد انتقال دادند.

وی از همراهی و همدلی خبرنگاران در برگزاری باشکوه و موفق انتخابات امسال در شهرستان تشکر کرد و گفت: مسئولان نباید فعالیت و تلاش اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران را فراموش کنند، این گروه فعال خبررسانی در خلق حماسه سیاسی و شکوه بی‌بدیل حضور مردم در صحنه انتخابات خردادماه سال جاری نقشی کلید داشتند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در بخشی دیگر به حفظ حرمت‌ها و شخصیت انسانی افراد در جامعه از سوی قلم به‌دستان تأکید کرد و گفت: ریختن آبرو و خدشه‌دار کردن حیثیت یک فرد همانند کشتن آن است، پس همه فعالان در این حوزه باید با نگاه دقیق و درست و آگاهی کامل اطلاع‌رسانی کنند.

وی رعایت صداقت و راستی در بیان خبر‌ها را خواستار شد و خطاب به اصحاب رسانه افزود: تلاش کنید که همت و قلم شما در هر شرایطی برای رضای خدا و خدمت به خلق به‌کار گرفته شود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدیه توسط فرماندار شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول