اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی قم:

سند راهبری استانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان قم تدوین شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تدوین و انتشار سند راهبری این سازمان برای نخستین بار در بین سازمان‌های نظام مهندسی استان‌های کشور خبر داد.

سند راهبری استانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان قم تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، امین مقومی اظهار داشت: فقدان یک سند مدون با بازه زمانی بلند مدت که با توجه به نقاط قوت و ضعف داخلی، فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی سازمان بتواند به صورت نظام یافته و یکپارچه تمام منابع و امکانات سازمان را برای تحقق همه جانبه اهداف ذکر شده در قانون راهبری کند، همواره اشکالاتی را در چگونگی دستیابی به اهداف مندرج در قانون به وجود آورده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: گاهی اوقات فقدان برنامه‌ای منسجم و راهبردی موجب شده مسیر حرکت سازمان در استان‌ها تغییر کند و با روی کار آمدن هیئت مدیره جدید اقدامات و برنامه‌های هیئت مدیره قبلی ناتمام مانده و تلاش‌ها نتیجه بخش نباشد.

وی با اشاره به تصویب سند راهبری سازمان نظام مهندسی ساختمان در شورای مرکزی اظهار داشت: این سند نه تنها مرجعی برای اجرای اقدامات آتی در سطح کشوری است بلکه الگوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها برای انجام برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت نیز به شمار می‌رود.

مقومی گفت: به دنبال تصویب سند راهبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سازمان نظام مهندسی قم نیز با الگوبرداری و بومی‌سازی آن به عنوان نخستین استان سند راهبری خود را تدوین و به تصویب هیئت مدیره رسانده است.

وی اضافه کرد: در نقشه راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم چهار محور خدمات مهندسی، آموزش، رفاهی و پشتیبانی در نظر گرفته شده که در هر محور یک هدف راهبردی و در ذیل آن‌ها اهداف عینی و برنامه‌های مربوطه آمده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز کرد: امیدواریم سند راهبری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که با هدف ایجاد و استقرار یک نظام برنامه‌ریزی استاندارد متناسب با شرایط استان و همگام با سیستم‌های مدیریتی به روز دنیا تدوین شده بتواند با همراهی تمام اعضای سازمان نخستین گام را در راستای ایجاد تحول و بهبود عملکرد سازمانی بردارد.

مقومی گفت: سند راهبری سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، برای دریافت نظرات و پیشنهادات اعضا منتشر شده که بعد از اخذ پیشنهادات و اصلاحات احتمالی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول