اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

خبرنگاران یاسوج تجلیل شدند

به همت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران فعال یاسوج تجلیل شدند.

خبرنگاران یاسوج تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و به همت فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران مرکز استان تجلیل شد.

در این مراسم سردار علیرضا عادلی ضمن تبریک به خبرنگاران و فعالان اطلاع‌رسانی در جامعه و ضمن خسته نباشید به اصحاب رسانه استان اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند که در راستای فرهنگ‌سازی صحیح با این مجموعه همت مضاعفی ایفا کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر خبرنگاران است، که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت همواره ثابت قدم بوده و هستند.

عادلی بیان این‌که اصحاب رسانه می‌توانند همواره یاری‌گیر نیروی انتظامی باشند، گفت: از مواردی که نیروی انتظامی به آن افتخار می‌کند، خادم مردم بودن است که بر اساس وظیفه و حیطه کاری خود اقدامات شایسته‌ای را به جامعه ارائه می‌کند.

این مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: باور این دستگاه انتظامی بر این است که تعامل و همدلی مهمترین رکن در برقراری نظم و امنیت تلقی می‌شود و انتظار می‌رود میزان تعامل دستگاه‌های استان بیشتر باشد.

وی، با تاکید بر این‌که رسانه‌ها بازوان توانمند پلیس تلقی می‌شوند، گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که انتظار می‌رود این تعامل و همکاری بیش از گذشته باشد و اصحاب رسانه نیز در هفته ناجا نیز یاری‌گر این دستگاه باشند.

سردار عادلی تصریح کرد: همواره در تمامی زمینه‌ها باید تعامل بین دستگاهی لحاظ شود که نمونه بارز و مهم تعامل برگزاری انتخابات اخیر بود که دستگاه‌های مجموعه تعامل همه‌جانبه‌ای در این خصوص ایجاد کردند و شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم بودیم.

این مسئول اطلاع‌رسانی شفاف و اغناسازی جامعه را از وظایف خطیر اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: از عرصه‌های فعالیت نیروی انتظامی تولید امنیت است که نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های دیگر، مردم  و اصحاب رسانه است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که با آگاهی‌بخشی می‌توان افکار مردم را به سمت امنیت پایدار سوق داد، گفت: باور ما بر این بوده که مشارکت حق مردم است و پیش‌نیاز مشارکت آگاهی مردم بوده که به چه طریقی می‌توان با نهادها همکاری داشت.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در برنامه‌ها عامل تحرک در بین دستگاه‌ها می‌شود و ضروری است خبرنگاران و اصحاب رسانه با صلاح نوشتاری و گفتاری خود در آگاهی‌بخشی جامعه همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/82011/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول