اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی:

مدیریت بسیجی تنها راه برون رفت از معضلات کلان حوزه سلامت است

مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشستی ضمن بررسی وضعیت موجود، مشکلات و راه‌های برون رفت از معضلات حوزه سلامت را بررسی کردند.

مدیریت بسیجی تنها راه برون رفت از معضلات کلان حوزه سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی ظهر امروز در نشست یک روزه در جنوب پایتخت ضمن بررسی وضعیت موجود، مشکلات و راه‌های برون‌رفت از معضلات حوزه سلامت، برنامه‌ها و دیدگاه‌های وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت بررسی شد.

مدیران سازمان بسیج جامعه پزشکی در این نشست ضمن تأکید بر کمک همه جانبه به دکتر هاشمی برآورد اولیه از برنامه‌های ایشان را مثبت ارزیابی کردند و لزوم بکارگیری نیروهای خدوم، توانمند و با روحیه بسیجی در حوزه سلامت یادآور شدند و تنها راه برون رفت از معضلات فعلی حوزه سلامت را در شرایط فعلی اقتصادی، مدیریت بسیجی دانستند.

برگزاری یادواره‌ی سراسری شهدای جامعه پزشکی و نیز ششمین کنگره سلامت در بلایا و حوادث در سال جاری از دستورات این نشست بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی سازمان برای کمک همه جانبه به حوزه سلامت، اظهار داشت: امیدواریم آقای دکتر هاشمی پس از کسب رأی اعتماد بالا از مجلس، با چینش تیمی کاری، توانمند و دلسوز برای مردم بتواند خدمتی در خور شأن به ملت شریف ایران ارائه دهد و مؤلفه اصلی برای تحقق این امر، تثبیت نیروهای خدوم و با روحیه بسیجی و نیز پرهیز از بکارگیری عناصری سیاسی، حاشیه دار و ضعیف است.

محمد رئیس‌زاده تصریح کرد: جذب همکارانی که شیفته‌ی خدمت به مردم باشند نه تشنه قدرت و سوء استفاده‌های سیاسی و حزبی، شاه کلید موفقیت وزیر بهداشت در عرصه پر چالش کنونی است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول