اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

هنر برگرفته از تفکر بسیج، ماندگار است

فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: هنر با تفکر و آرمان بسیجی و حرکت در مسیر شهدا ماندگار می‌شود.

هنر برگرفته از تفکر بسیج، ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در نشست شورای قشر بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه هنر پهنه گسترده‌ای دارد افزود: گفت‌وگو در وادی هنر به سبب وسعت مفاهیم و کاربردهای آن کار آسانی نیست اما مسلم است در مسیر هنر قطعاً باید به قله‌ها توجه داشت.

وی در معرفی نمونه‌ای از قله‌های هنر ابراز داشت: حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هنرهای زیادی را در خود دارند و اگر کسی می‌خواهد در مسیر هنر گام‌های موثر، اساسی و صحیح بردارد، باید به این قله‌ها توجه کند.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: هنرمندان واقعی شهدا بودند که با تقدیم جانشان هنر عظیم امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را پاسداری و حراست کردند.

وی با اشاره به تأثیر اخلاص و انگیزه الهی در ماندگاری یک اثر هنری افزود: در زمان خلق یک اثر هنری ماندگار، مهم است که در دل هنرمند چه می‌گذرد.

مهدوی‌نژاد به تابلوی زیبا و ماندگار عاشورا اثر استاد فرشچیان اشاره کرد و گفت: مسلم است که در هنگام خلق این اثر طوفانی از عشق و ارادت به ساحت پاک اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) در دل خالق اثر برپا بوده است.

وی افزود: گاهی بخشیدن یک انگشتری در هنگام رکوع و انفاق نان جو آنقدر ارزش می‌یابد که در شأن آن آیه‌ای نازل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک شعر ساده هم گاهی به لحاظ برخاستن از دل پاک و انگیزه‌ای الهی به بالاترین نقطه اثربخشی و ماندگاری می‌رسد.

فرمانده سپاه استان قم با بیان این جمله رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس گنجینه‌ای با ارزش است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی و حرکت در مسیر شهدا باعث ماندگاری اثر هنری می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول