اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

خبرنگاران پرچم‌داران جنگ نرم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: خبرنگاران مجاهدان و پرچم‌داران جنگ نرم هستند.

خبرنگاران پرچم‌داران جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامرضا فلاحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان فردوس اظهار کرد: خبرنگار با چشمی بیدار و زبانی گویا زمینه رشد، بالندگی و اصلاح جامعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش ویژه خبرنگاران در روشن شدن وقایع و انعکاس اخبار افزود: قشر خبرنگار بدون هیچ چشم‌داشتی به جامعه خود خدمت و در عرصه خبر مجاهدت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبرنگاران را مجاهدان و پرچم‌داران جنگ نرم دانست و تصریح کرد: خبرنگار با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و با وجدانی بیدار در عرصه جنگ نرم فعالیت می‌کنند.

فلاحی یادآور شد: صداقت، امانت‌داری و خدمت به مردم مهم‌ترین ویژگی یک خبرنگار است که باید با این ویژگی‌ها خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان برساند و در رفع مشکلات جامعه تلاش کند.

تشکیل 17 کمیته برای دومین کنگره سرداران شهید فردوس

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس در نهم آبان ماه سال جاری گفت: جلسات برنامه‌ریزی این کنگره برگزار و تاکنون 17 کمیته پیش‌بینی و مسئولان کمیته‌ها نیز معرفی شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیر کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس افزود: برگزاری طرح شهیدشناسی با هدف ارتباط دادن نسل جوان با شهدا و نیز برگزاری نمایشگاه آثار و معرفی شهدا از جمله برنامه‌های جانبی دومین کنگره سرداران شهید فردوس است.

فلاحی همچنین به برنامه‌های مختلف سپاه در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح 40 روز با شهدا، برگزاری شب شعر شیدایی با شهدا، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی و روایت‌گری، اجرای طرح از مدرسه، معراج تا مزار شهدا ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

وی تاسیس و ارائه خدمات سایت شهدای فردوس، احداث سقاخانه شهدا، دیوارنویسی و مرمت آثار گذشته، شبی با شهدا در روستاها، نام‌گذاری اماکن عمومی به نام شهدا، ارتباط با فرزندان و خانواده شهدا، ایجاد حلقه اتصال آثار شهدا به نسل جوان و نواختن زنگ مقاومت در مدارس فردوس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیر کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس کمک به احیا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ارائه الگوی فکری و عملی به جوانان، استفاده از امکانات موجود در شهرستان، در نظر گرفتن نسل جوان به عنوان اصلی‌ترین مخاطب و مردمی کردن برنامه‌ها را از جمله اهداف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس عنوان کرد.

در این مراسم به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان فردوس تجلیل شدند.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول