اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

خبرگزاری فارس انعکاس اخبار روز است

امام جمعه هندیجان گفت: خبرگزاری فارس انعکاس اخبار روز بوده و به خوبی به انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات موجود می‌پردازد.

خبرگزاری فارس انعکاس اخبار روز است

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: خبرنگاران زحمتکش ایران اسلامی در راستای اعتلای رسالت خبرنگاری در حال پیمودن گام‌های متعالی هستند و جامعه امروز ما به آنان مفتخر است.

وی افزود: رابطه خبرنگاران در جمع مسئولان باید متقابل و مطلوب باشد تا نتیجه آن رفع مشکلات باشد نه اینکه با بی‌تدبیری به خرمن دغدغه‌ها برای سو استفاده رسانه‌های بیگانه آتش زند.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: جامعه خبرنگار باید با افزایش بینش و آگاهی، مشکلات جامعه و فاصله بین خود و مسئولان را به حداقل برسانند و از این طریق فضای تعامل را چندین برابر سازند.

وی بیان کرد: خبرنگاران با به دوش کشیدن رسالت تقوی الهی باید تعهد و امانت‌داری را سرلوحه کار خویش قرار دهند و خوشبختانه جامعه خبری امروز کشورمان این‌چنین است.

بهبهانی‌پور با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در این شهرستان و در راستای پیشرفت مضاعف منطقه عنوان کرد: نقش خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار استان خوزستان به ویژه در هندیجان بی‌بدیل و تاثیرگذار است زیرا این رسانه به خوبی به انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات موجود می‌پردازد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران این شهرستان نیز با انجام رسالت خطیر خود با مسئولان تعامل خوبی برقرار کرده و بخش‌های مختلف شهرستان را با انعکاس اخبار موثر به سوی تعالی سوق می‌دهند.

امام جمعه هندیجان در پایان با گرامیداشت روز خبرنگار و شهید صارمی خاطرنشان کرد: شهید صارمی با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و برای حمایت از مسلمانانی که مظلوم واقع شده‌اند جان خود را به خطر انداخته و در جایگاه شامخ خبرنگاری به شهادت نائل شد.

وی بیان کرد: امیدوارم جامعه خبرنگار ما این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول