اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 مردادماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «مشق نیمروز» در زاهدان

سرپرست حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه خوشنویسی«مشق نیمروز» 26 مردادماه سال جاری در محل گالری خانه هنر آریا زاهدان افتتاح می‌شود.

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «مشق نیمروز» در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حوزه‌هنری سیستان‌ و بلوچستان، محسن ذوالفقاری اظهار داشت: نمایشگاه خوشنویسی«مشق نیمروز» در محل گالری خانه هنر آریا زاهدان، شنبه 26 مرداد‌ ماه افتتاح می‌شود.

سرپرست حوزه هنری سیستان و بلوچستان بیان کرد: حوزه‌هنری استان، نمایشگاه آثار استاد محمد زینلی، از اساتید مجرب و با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در عرصه خوشنویسی، دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی نستعلیق و از هنرمندان بنام استان را برگزار می‌کند.

وی اذعان داشت: بیش از 35 اثر از مجموعه آثار این هنرمند در قالب خوشنویسی نستعلیق، از روز شنبه26 مرداد‌ماه به مدت یک هفته در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

ذوالفقاری مراسم افتتاحیه این نماشگاه را ساعت 18 روز شنبه 26 مردادماه در محل گالری خانه هنر آریا واقع درخیابان دانشگاه، نبش دانشگاه 15 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌توانند هر روز در نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول