اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

دانش‌آموزان برای انتخاب رشته به پایگاه‌های مجاز مراجعه کنند

مدیر آموزش و پرورش ملایر از دانش‌آموزان خواست برای انتخاب رشته به پایگاه‌های مجاز مراجعه کنند.

دانش‌آموزان برای انتخاب رشته به پایگاه‌های مجاز مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش پیش‌دبستانی در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه در آزمون سراسری سال 92 شهرستان ملایر 4 هزار و 133 داوطلب با هم رقابت کردند، اظهار داشت: افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند با توجه به فرصت باقی مانده می‌توانند برای انتخاب رشته به مراکز مجاز انتخاب رشته مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تعدد پایگاه‌های انتخاب رشته در شهرستان و وجود افراد غیر متخصص، پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش مطمئن‌ترین محل است که با استفاده از مشاوران مجرب مدارس تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: امسال در شهرستان ملایر سه پایگاه پیش‌بینی شده شامل پایگاه پسرانه حاج فراهانی در خیابان شهید مصطفی خمینی و دو پایگاه دخترانه در دبیرستان فاطمیه در خیابان سعدی و دبیرستان دخترانه عشقی‌فرد، جنب آموزش و پرورش است.

وی از دانش‌آموزان خواست از فرصت باقی مانده برای مشاوره در انتخاب رشته و استفاده به پایگاه‌های مورد نظر مراجعه کنند.

چهاردولی اظهار داشت: 20 نفر از داوطلبان کنکور سراسری شهرستان ملایر رتبه‌های زیر 3 هزار کشوری و یک هزار و 100 منطقه‌ای را کسب کرده‌اند.

وی یادآور شد: رتبه‌های امسال بسیار به هم نزدیک هستند و این موفقیت حاصل زحمت اعضای ستاد ارتقای کنکور و مدیران مدارس مختلف شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر به آموزش یک دوره 35 ساعته کمک‌های اولیه در آموزش و پرورش ملایر برای کارکنان این اداره اشاره کرد و افزود: این دوره در تیرماه و مردادماه 92 به همت جمعیت هلال احمر شهرستان و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در نمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی 130 نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش و مربیان کانون‌های دانش‌آموزی مدارس شرکت کردند که پس از پایان دوره و برگزاری آزمون برای شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.

چهاردولی به فعالیت مراکز پیش‌دبستانی شهر ملایر اشاره کرد و افزود: نظارت بر پیش‌دبستانی‌های دولتی و غیر دولتی از وظایف کارشناس پیش‌دبستانی است.

وی یادآور شد: در مراکز غیر دولتی مهد کودک و پیش‌دبستانی نمی‌تواند در یک مکان فعالیت داشته باشد.

چهاردولی افزود: حداقل مدرک مورد نیاز برای مربیان پیش‌دبستانی فوق دیپلم است و مدارک باید با آموزش و تعلیم و تربیت مرتبط باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود 15 کلاس به صورت ضمیمه در مدارس برای پیش‌دبستانی تشکیل شود تا با حضور 15 مربی تا سقف 500 نوآموز را پوشش دهند.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول