اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

راه‌اندازی 18 پایگاه انتخاب رشته در کردستان

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان از راه‌اندازی 18 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور سراسری سال 92 در سطح استان خبر داد.

راه‌اندازی 18 پایگاه انتخاب رشته در کردستان

طالب محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام این خبر اظهار کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمای انتخاب رشته به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب و خبره آموزش و پرورش همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در سطح استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته افزود: این پایگاه‌ها از تاریخ 14 تا 23 مردادماه با نرم‌افزارهای پیشرفته انتخاب رشته رایانه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان دایر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های یاد شده به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، خدمات مشاوره و راهنمایی و انتخاب رشته مکانیزه، توضیح رشته‌های دانشگاهی و بازار کار ارائه خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: به افراد دارای کارنامه مجاز به انتخاب رشته و اولیای آنان توصیه می‌شود در صورت مراجعه به این پایگاه‌ها از خدمات مشاوره‌ای و انتخاب رشته رایانه‌ای در شهرستان محل سکونت خود بهره‌مند شوند. 

محمدی یادآور شد: آموزش و پرورش استان کردستان هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری پایگاه‌های انتخاب رشته را در سطح استان کردستان برپا می‌کند.

انتهای پیام/79007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول