اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

همایش هفدهمین سالروز ملی صادرات برگزار می‌شود

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: هفدهمین سالروز صادرات با حضور صادرکنندگان برتر استانی برگزار می‌شود.

همایش هفدهمین سالروز ملی صادرات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، علی عوض‌پور با اشاره به آغاز ماراتن انتخابات صادر کننده نمونه استانی مقارن با برگزاری این همایش اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی که در راستای تحقق اهداف اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی گام بر‌ می‌دارند هفدهمین سالروز ملی صادرات در سال جاری با قوت و قدرت بیشتری برگزار می‌شود.

وی افزود: دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه سال جاری در سازمان توسعه تجارت ایران راه‌اندازی و معیارها و ضوابط انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از چندی پیش تعیین شده است.

عوض‌پور بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس برای قدردانی از فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی در صدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات کشور و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان نمونه در سال جاری در هفدهمین سالروز ملی صادرات است.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان استان فارس که تمایل به شرکت در این رقابت استانی را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت www.tpo.ir بخش فارسی و تکمیل فرم مربوط بر اساس هر یک از گروه‌های کالایی، خدماتی شامل صنایع و معادن کشاورزی، زعفران، بازرگانی عمومی، خدمات فنی و مهندسی IT ،‌ICT‌، و گردشگری، حمل و نقل، نیروی انسانی و محصولات فرهنگی، هنری و سمعی و بصری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسئول حداکثر زمان متقاضیان را بر اساس شرایط خواسته شده تا بیست و ششم همین ماه ذکر و اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند پس از ثبت‌نام اولیه اصل مدرک و مستندات خود را به دبیرخانه کارگروه استانی واقع در ساختمان شهید امین‌زاده سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در خیابان هفت تن، حوزه معاونت توسعه تجارت خارجی تحویل دهند.

به گفته وی، کارگروه استانی پس از پایان زمان تعیین شده به هیچ وجه ثبت‌نام به عمل نخواهد آورد.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول