اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

جمع‌‌آوری فطریه نکایی‌ها در 7 پایگاه کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از استقرار هفت پایگاه ثابت کمیته امداد نکا برای جمع‌آوری زکات فطریه در این شهرستان خبر داد.

جمع‌‌آوری فطریه نکایی‌ها در 7 پایگاه کمیته امداد

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارهای کمیته امداد جمع‌آوری زکات فطریه همزمان با عید سعید فطر در راستای کمک به افراد زیرپوشش این نهاد است.

وی افزود: مردم نوعدوست ما در سال‌های اخیر کمک‌های مناسبی را در این رابطه به این نهاد انجام داده‌اند که در اسرع وقت نیز در بین نیازمندان توزیع کردیم.

عمادی ادامه داد: زکات فطریه یکی از کمک‌های مهم در راستای محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای این افراد است و کمیته امداد نیز از جمله دستگاه‌های متولی در این امر است که با اعتماد مردم در این راستا فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است.

وی با اشاره به پایگاه های مختلف در سطح مساجد نیز یادآور شد: با اجرایی شدن طرح مسجد محوری در نکا همه مساجد سطح شهرستان که اقامه نماز عید فطر دارند نیز فطریه روز عید فطر را برای نیازمندان محلات خود با هماهنگی کمیته امداد جمع‌آوری و توزیع می‌کنند.

مدیر کمیته امداد نکا از توزیع پاکت های جمع‌آوری زکات فطریه توسط نیروهای کمیته امداد نکا از امروز در این شهر خبر داد و متذکر شد: نیروهای کمیته امداد با مراجعه به درب منازل این تعداد پاکت را بین مردم توزیع می‌کنند.

عمادی افزود: پایگاه‌های جمع آوری فطریه در نکا در معابر عمومی، میعادگاه‌های نماز عید، حسینیه‌ها و همه مساجد سطح شهرستان در بخش‌ها و روستاها برقرار است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 میلیون ریال زکات فطریه در شهرستان توسط کمیته امداد جمع‌آوری شد، عنوان کرد: از این مقدار فطریه 60 میلیون ریال فطریه عام و بقیه فطریه سادات بوده است.

انتهای پیام/86002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول