اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری‌ کرمان:

‌«من هم گریه کردم»‌ در سطح ملی چاپ می‌شود‌

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: ‌اثر «من هم گریه کردم» ‌به دلیل ناب و تازه بودن خاطرات و شیوایی قلم تدوینگر‌ در سطح چاپ ملی می‌شود.

‌«من هم گریه کردم»‌ در سطح ملی چاپ می‌شود‌

عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کتاب «من هم گریه کردم» توسط کارشناسان دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری کشور مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل ناب و تازه بودن خاطرات و شیوایی قلم تدوینگر شایسته‌ چاپ در سطح ملی شد.

وی بیان داشت: کتاب «من هم گریه کردم» خاطرات خودنوشت جانباز شیمیایی ‌ابراهیم سعادت‌فر‌ است که توسط نویسنده با‌تجربه کرمانی ‌عباس میرزایی‌ تدوین شده است.

سالاری افزود: ابراهیم سعادت‌فر متولد 1344 منطقه چناران از توابع شهرستان جیرفت است که در دوران دفاع مقدس با نام خانوادگی «پس دست» در جبهه‌های نبرد حضور داشته و در سال‌های بعد از دفاع مقدس نام خانوادگی خود را به سعادت‌فر تغییر داده است.

وی تصریح کرد: در کتاب «من هم گریه کردم» خاطرات این جانباز شیمیایی از روزهای کودکی و نوجوانی آغاز شده است و تا روزهای سخت دفاع مقدس ادامه دارد.

سالاری عنوان کرد: این کتاب تنها بخشی از خاطرات این رزمنده هشت سال دفاع مقدس است‌ و ادامه خاطرات وی به زودی در جلد دوم همین کتاب به چاپ می‌رسد.

نمایش «فرار گوسفندی» در کرمان اجرا می‌شود

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت:‌ نمایش کودک و نوجوان «فرار گوسفندی» که با نگاهی به نمایشنامه سگ و گله اثر سعید قلندری توسط مژده ناظمی نوشته شده است‌‌ به زودی در کرمان اجرا می‌شود.

‌سالاری ابراز داشت: کارگردانی این نمایش را ‌ایمان تاج‌سلیمان به عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایش عاطفه اسلام‌کیش‌، منا فارسی‌، سحر یزدی‌، وحید مقتدری‌، مهدیه فخاری‌، امیر‌عباس کمساری‌، میلاد ثمره‌افشار به ایفای نقش می‌پردازند و پدرام ظروفچی موسیقی نمایش را به عهده دارد.

به گزارش فارس، نمایش «فرار گوسفندی» که از تولیدات نمایشی حوزه هنری استان کرمان است از 24 مرداد ماه جاری تا 8 شهریور ماه سال جاری ساعت 19 و 45 دقیقه در تالار عماد کرمان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول