اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مازندران:

هیاهو برای کسب منصب، شایسته نظام اسلامی نیست

یکی از علمای برجسته مازندران با اشاره به حضور انبوهی از افراد برای کسب چند منصب، گفت: هیاهو برای کسب منصب، شایسته نظام اسلامی نیست.

هیاهو برای کسب منصب، شایسته نظام اسلامی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، آیت‌الله عبداله نظری شامگاه دوشنبه در جمع مردم زیراب با اشاره به اینکه دین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین شناخته می‌شود، بیان داشت: اسلامی بودن جامعه به معنای تبعیت از آموزه‌های دینی و اطاعت از رهبر جامعه اسلامی است.

عالم برجسته مازندران با انتقاد از هیاهو برای کسب کرسی و مقام در جامعه افزود: برای کسب چند کرسی حضور انبوهی از افراد قابل قبول نیست.

آیت‌الله نظری افزود: هیاهو برای کسب منصب، شایسته نظام اسلامی نیست.

وی با اشاره به انتخابات برگزار شده و حضور گسترده افراد برای رسیدن به مقام در شوراها، خاطرنشان کرد: ما باید رشد اجتماعی داشته باشیم و حضور متعارف برای کسب مناصب بر اساس شایستگی‌ها را مورد توجه قرار دهیم.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با اشاره به دو خصیصه مورد علاقه برای عموم مردم یادآوری کرد: مال و مقام به عنوان دو شاخصه مهم همواره مورد توجه افراد است.

وی کسب مال حلال و اختصاص پست و مقام به افراد شایسته را از صفات نیک ذکر کرد و افزود: تلاش در مسیر الهی باید در اولویت فعالیت‌های ما قرار داشته باشد.

انتهای پیام/86015/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول