اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

بیشترین خرید گندم از بیله‌سوار انجام شده است

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: بیشترین خرید گندم در سال زراعی جاری از شهرستان بیله‌سوار و در قالب چهار مرکز خرید انجام شده است.

بیشترین خرید گندم از بیله‌سوار انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطف‌الله نامور عصر امروز در جلسه هماهنگی خرید گندم در مناطق مختلف اردبیل اظهار داشت: کار خرید گندم در 30 مرکز خرید تعاون روستایی در سطح استان انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم همین فرایند ادامه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه تاکنون به همت تعاون روستایی 40 هزار تن گندم در استان خریداری و ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی استان به صورت مباشرتی اقدام به خرید گندم کرده است.

نامور خاطر نشان کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی استان با هدف جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان در مراکز خرید سطح استان مازاد گندم کشاورزان را خریداری کردند.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان بیله‌سوار با داشتن چهار مرکز خرید بیشترین رقم گندم خریداری شده و ذخیره‌سازی شده را داشته است به طوریکه زارعان این شهرستان بالغ بر 16 هزار و 350 تن گندم تحویل مراکز خرید تعاون روستایی داده‌اند.

وی با اعلام اینکه شهرستان گرمی نیز با دارا بودن دو مرکز خرید در جایگاه دوم خرید مباشرتی گندم قرار دارد، بیان کرد: در این شهرستان نیز موفق شدیم 10 هزار و 500 تن گندم از زارعان خریداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون روستایی استان با یادآوری اینکه تاکنون 40 هزار و 750 تن گندم خریداری شده است، ادامه داد: همچنان کار خرید گندم در سطح استان ادامه دارد.

نامور با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی در سطح استان برای خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان فعالیت خود را ادامه می‌دهد، گفت: امیدواریم در این زمینه حرکت‌های مثبت و سازنده‌ای را شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: زارعانی که محصول خود را تحویل مراکز تعاون روستایی داده‌اند از تحویل به موقع و دریافت مناسب وجه خود ابراز رضایت داشته و از همت و تلاش مسئولان قدردانی داشتند.

انتهای پیام/62001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول