اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش سابق تیم ملی بسکتبال:

فاصله زیادی بین بازیکنان ثابت و ذخیره وجود ندارد

ملی‌پوش سابق تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال کشورمان بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داشته و فاصله زیادی بین بازیکنان ثابت و نیمکت‌نشین وجود ندارد.

فاصله زیادی بین بازیکنان ثابت و ذخیره وجود ندارد

علی باهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی بسکتبال اتفاق شیرینی بود و موجب شده تا شور و شوق زیادی در بین جامعه ورزش به وجود بیاید و به عنوان عضوی از جامعه بسکتبال از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی بسکتبال در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال کشورمان قدرتمندترین تیم حاضر در آسیاست که دو بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا نیز دارد.

ملی‌پوش سابق تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه بین بازیکنان اصلی و ذخیره فاصله‌ای وجود نداشت، تاکید کرد: بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی هر کدام وارد زمین می‌شدند، بازی خوبی را به نمایش می‌گذاشتند.

باهران متذکر شد: وجود لیگ قدرتمند بسکتبال کشورمان موجب شده تا بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی شوند و در هیچ کدام از پست‌ها مشکل کمبود بازیکن نداشته باشیم.

وی در مورد وضعیت تیم آینده‌اش تاکید کرد: فعلاً منتظر هستیم تا سهمیه ملی‌پوشان باشگاه‌ها مشخص شده و سپس با بررسی پیشنهادت ارائه شده در مورد تیم آینده‌ام تصمیم‌گیری کنم.

انتهای پیام/63006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول