اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ سیزدهم

مایلی‌کهن سرانجام به استعدادهای فوتبال قم اعتماد کرد

سرمربی با تجربه تیم فوتبال صبای قم سرانجام به بازیکنان بومی عضو تیمش در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعتماد و از آن‌ها در دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر استفاده کرد.

مایلی‌کهن سرانجام به استعدادهای فوتبال قم اعتماد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وقتی لیست نهایی تیم فوتبال صبای قم با نظر محمد مایلی‌کهن به سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال ارسال شد تا صبا با بازیکنان مورد نظر خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یابد، نام هفت بازیکن قمی نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

حمیدرضا پاکیزه، امیر جمالی، محمد عرب خراسانی، سید مجتبی مبینی‌پور، رسول بختیاری‌زاده، سید مهدی حسینی و داود بهادری هفت بازیکن مستعد فوتبال استان قم هستند که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب صبا حضور دارند.

در حالی که صبا در هفته‌های اول تا سوم رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب در قم با ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان و در خارج از خانه با تیم نفت تهران بازی کرد، محمد مایلی‌کهن سرمربی صبا هیچ یک از بازیکنان قمی تیمش را در ترکیب اصلی قرار نداد.

این موضوع کمی موجب رنجش خاطر فوتبال دوستان قمی و همچنین هواداران تیم صبای قم شده بود تا این‌که محمد مایلی‌کهن که همواره به اعتماد به بازیکنان جوان معروف و مشهور است، در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال یکی از استعدادهای فوتبال قم را به زمین مسابقه فرستاد.

تحسین مایلی‌کهن به واسطه اعتماد به فوتبالیست‌های قمی

دیدار صبای قم و استقلال تهران یکی از دو بازی مهم و حساس هفته چهارم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به شمار می‌رود که در شب نخست این هفته از بازی‌ها یعنی شنبه نوزدهم مردادماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به انجام رسید.

صبای قم در این دیدار یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد و بارها می‌توانست دروازه تیم استقلال را باز کند اما بسیار بدشانس بود که حتی پنالتی غلامرضا عنایتی نیز به گل تبدیل نشد تا محمد مایلی‌کهن و تیمش دومین شکست این فصل را بپذیرند.

بعد از این بازی هیچ یک از کارشناسان فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته و همچنین هواداران صبا، این تیم را به خاطر باخت به استقلال تهران سرزنش نکردند چراکه صبا در تمام لحظات بازی برتر از شاگردان امیر قلعه‌نویی بود اما مهم‌تر از این موضوع اعتماد محمد مایلی‌کهن به یکی از بازیکنان توانمند و خوش آتیه فوتبال قم بود.

حضور نخستین فوتبالیست قمی در دیدار صبا با استقلال

مایلی‌کهن در میانه‌های نیمه دوم دیدار صبای قم و استقلال تهران سید مهدی حسینی بازیکن شماره 16 تیمش را که یکی از فوتبالیست‌های مستعد قم که عضو سابق تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبا به شمار می‌رود را به زمین بازی فرستاد و حسینی نیز بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

اگرچه عادل فردوسی‌پور گزارشگر مشهور این دیدار یکی از نقاط ضعف خود را در معرفی نکردن این بازیکن مستعد در گزارش این دیدار نشان داد اما حسینی در چند دقیقه به پایان بازی یکی از بهترین فرصت‌های صبا را با بدشانسی از دست داد ولی در اندک دقایق حضورش در میدان آنقدر خوب بازی کرد تا قمی‌ها به حضور این بازیکن در ترکیب تیم شهرشان افتخار کنند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول