اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوناچیچ:

امتیازات مس و ذوب آهن برادرانه تقسیم شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با امید پیروزی به کرمان آمده بودیم، اما چون مس همیشه در قلب من است، امتیاز این دیدار برادرانه بین دو تیم مس و ذوب آهن تقسیم شد.

امتیازات مس و ذوب آهن برادرانه تقسیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، لوکا بوناچیچ یکشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار دو تیم مس و ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن موقعیت‌های گلزنی خوبی را در این دیدار به دست آورد، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، ما در این دیدار و در تمام زمان 90 دقیقه به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

وی افزود: با امید پیروزی به کرمان آمده بودیم، اما چون مس همیشه در قلب من است، امتیاز این دیدار برادرانه بین دو تیم مس و ذوب آهن تقسیم شد و هر تیم یک امتیاز از این مسابقه به دست آورد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به حضورش در ذوب آهن گفت: حدود یک ماه است که در این تیم حضور دارم، این تیم با توجه به حضورش در پلی‌آف مسابقات فصل قبل هنوز با استرس و ترس بازی می‌کند، البته گذر زمان می‌تواند به تیم ما کمک کند تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.

بوناچیچ در زمینه جدایی‌اش از مس در پایان فصل گذشته افزود: برای یک نیم‌فصل به مس نیامده بودم بلکه با این تیم به آسیایی شدن فکر می‌کردم و دنبال هیچ پول و قراردادی نبودم، فقط می‌خواستم، اجازه دهند کار خود را با این تیم انجام دهم، زیرا اعتقاد داشتم، بازیکنان جوان و مستعدی در مس حضور دارند، اما مدیریت باشگاه بر خلاف صحبت‌هایش در عمل اقدامی برای ماندن من انجام نداد.

وی عنوان کرد: من در کنار سایر کادر فنی و سرپرستی تیم آغاز خوبی داشتیم و توانسته بودیم کارهایی را انجام دهیم و حتی مدیرعامل باشگاه پایان فصل گذشته در پایان دیدار برابر صبا در رختکن به من و بازیکنان مس گفت که بوناچیچ 90 درصد در مس ماندنی است.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: پس از لیگ برای بازگشت به کشورم بلیط داشتم، اما تا سه روز در هتلی در تهران منتظر تماس شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان ماندم و دوست داشتم در مس کار خود را ادامه دهم، اما وی با من تماس نگرفت و مجبور بودم به کشور بازگردم.

بوناچیچ خاطر نشان کرد: در این زمینه مهدی محمدی نیز شاهد قضایا است، زیرا من با وی در تماس بودم و منتظر بودم تا باشگاه برای مذاکره با من اقدامی کند.

وی با بیان اینکه به شهبازی و نظرش احترام می‌گذارم، متذکر شد: در کرمان هیچ مشکلی با وی نداشتم و حق او بود که مربی دلخواه خود را انتخاب کند شاید آنها دنبال مربی و فردی بهتر از من بودند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اذعان داشت: از هواداران مس تقاضا دارم تا بدون توجه به اینکه چه کسی مدیرعامل، سرمربی یا بازیکن تیم مس کرمان است، تنها از مس کرمان حمایت کنند، زیرا این تیم شایستگی‌های بیشتر از این را دارد.

انتهای پیام/80011/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول