اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

استان البرز آماده میزبانی دیدار فوتبال سایپا و پرسپولیس است

استاندار البرز با بیان اینکه مردم این استان میزبان شایسته‌ای برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهند بود، گفت: البرز آماده میزبانی دیدار فوتبال سایپا و پرسپولیس است.

استان البرز آماده میزبانی دیدار فوتبال سایپا و پرسپولیس است

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال حرفه‌ای در تمام جهان دارای قوائد و قوانین مشخص و روشنی است و یکی از این قوانین بهره‌مندی تیم‌ها از حق میزبانی است.

ومی با بیان اینکه هم اکنون تیم‌های مختلفی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان از استان‌ها حضور دارند و تمام این تیم‌ها به غیر از سایپا از حق میزبانی برخوردار بوده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه طی دوره‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس برابر سایپا، این تیم هیچ گاه از امتیاز میزبانی استفاده نکرده و بازی‌های دو تیم در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار شده است.

عربیان افزود: در دوره‌ای که سایپا از تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شرکت می‌کرد، این تیم نیز مانند دیگران از ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی‌های خود سود می‌برد، اما از زمانی که محل باشگاه به استان البرز و شهرستان کرج انتقال یافت، تاکنون نتوانسته مانند دیگر باشگاه‌های استانی از حق میزبانی استفاده کند.

وی بیان داشت: البته اشکالاتی در این مسیر وجود داشت از جمله آماده نبودن ورزشگاه انقلاب کرج که به عنوان ورزشگاه خانگی سایپا معرفی شده است که مسئولان استان و باشگاه سایپا تمام تلاش خود را به کار بردند تا این نواقص و کاستی‌ها برطرف شود.

استاندار البرز گفت: خوشبختانه این مشکلات برطرف شده و هم اکنون استان البرز آمادگی میزبانی دیدارهای مهم و حساس و پرتماشاگر را دارد و این امر به صورت رسمی و از سوی شورای تامین استان اعلام شده است.

وی تاکید کرد: خواست مردم به ویژه علاقه‌مندان به رشته ورزشی فوتبال و هواداران سایپا این است که این تیم بعد از سال‌ها بتواند میزبان استقلال و پرسپولیس باشد و خوشبختانه آمادگی لازم برای این مهم وجود دارد.

انتهای پیام/2302 /ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول