اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور

ملوان میزبان استقلال خوزستان در انزلی شد

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم فوتبال استقلال خوزستان شد.

ملوان میزبان استقلال خوزستان در انزلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی بندر انزلی میزبان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌شود.

ملوانی‌ها تا کنون در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر نه تنها هنوز به بردی دست نیافته‌اند بلکه پس از گذشت 270 دقیقه هنوز در گلزنی‌ ناکام بوده و در حد و اندازه مورد انتظار هواداران خود ظاهر نشده‌اند به همین منظور در این دیدار انگیزه بالایی دارند تا با استفاده از امتیازات میزبانی و با حمایت هواداران پر شور خود بتوانند ضمن شکستن طلسم عدم گلزنی، نخستین برد خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را در برابر تازه واردهای خوزستانی به ثبت برسانند و امیدوارانه‌تر به استقبال هفته‌های آینده بروند.

استقلال خوزستان نیز که امسال به تازگی به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شده است، تاکنون با یک برد و دو تساوی عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته‌اند و در این دیدار نیز به انگیزه تداوم رکورد شکست‌ناپذیری خود، پای به میدان می‌گذارند تا بتوانند حداقل با یک امتیاز انزلی را ترک کنند.

سرگئی پاشنکو دروازه‌بان اهل مولداوی ملوان به دلیل همراهی تیم ملی کشورش در بازی دوستانه، بازیکن غایب ملوانی‌ها در این دیدار به شمار می‌رود.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با دو امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر جای دارد و استقلال خوزستان با پنج امتیاز در مکان هفتم جدول و شش پله بالاتر از ملوان است.

به گزارش فارس، سر مربیگری تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را دراگان اسکوکیچ به‌عهده دارد و عبدالله ویسی نیز سرمربی استقلال خوزستان است.

انتهای پیام/84001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول