اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نخستین اقدام بشردوستانه کانون روستایی هلال احمر ساری

در نخستین اقدام بشردوستانه کانون روستایی بادله، جمعیت هلال احمر ساری به یاد همنوعان بوده و به یاری آنها شتافتند.

نخستین اقدام بشردوستانه کانون روستایی هلال احمر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، همزمان با افتتاح کانون روستایی بادله شهرستان ساری، اعضای جوانان این کانون در نخستین فعالیت بشردوستانه خود اقدام به جمع‌آوری فطریه اعضای کانون روستایی و روستائیان علاقه‌مند کردند.

آنها موفق شدند از 219 نفر جمعاً مبلغ 128 میلیون ریال وجه نقد و 150 کیلو برنج جمع‌آوری کنند که این اقلام پس از جمع‌آوری در غروب عید فطر بعد از بسته‌بندی توسط اعضای کانون در بین نیازمندان همان روستا توزیع شد.

توزیع 200 سبد غذایی در طرح همای رحمت

در دیگر خبر روابط عمومی هلال احمر مازندران آمده است: در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت بسته‌بندی و توزیع بیش از 200 سبد غذایی از سوی هلال احمر شهرستان رامسر جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند انجام شد.

مصطفی مرتضوی، مسئول امور داوطلبان شهرستان رامسر با اعلام این خبر اظهار داشت: با مشارکت خیرین و داوطلبان نیک‌اندیش شهرستان رامسر امسال هم مانند سال‌های گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: خیران در اجرای این طرح به صورت غیرنقدی با تهیه اقلام خوراکی و توزیع آن بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند با جمعیت هلال احمر شهرستان همکاری می‌کنند.

وی در پایان با قدردانی از حضور فعال مسئولان و اعضای جمعیت به ویژه اعضای داوطلب شهرستان در تهیه، بسته‌بندی و توزیع سبد کالا اقلام موجود در این سبدها را شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب و سایر اقلام ضروری دانسته و ارزش ریالی هر سبد را 500 هزار ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول