اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری

فعالان قرآنی در سپاه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از خادمان و فعالان برنامه‌های قرآنی سپاه استان تجلیل شد.

فعالان قرآنی در سپاه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان برنامه‌های قرآنی در سپاه استان، اظهار کرد: انس با قرآن عامل بهره‌مندی از برکات ماه مهمانی خدا است.

حجت‌الاسلام کریم سرافراز بر ادامه این انس با تعالیم آسمانی کلام وحی در طول سال تأکید کرد و گفت: قرآن باب معرفت الله است، هر کس می‌خواهد از خودبینی و بزرگ بینی به دور باشد باید سراغ قرآن این کتاب روشن الهی برود و از او مدد گیرد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است، گفت: قرآن در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به دلایل مهجوریت قرآن در جامعه امروز، گفت: فراموش کردن مفاهیم و معارف قرآن کریم و غفلت از آنها، باعث شده که مردم به دستورها و پیام‎های راه‎گشا و هدایت‎گر این کتاب مقدس توجه نکنند و فرهنگ قرآن در میان مردم به دست فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم به جای عمل به قرآن، تنها آن را به عنوان یک کتاب مقدس یا به قصد ثواب آن را تلاوت می‎کنند، در حالی که قرآن کریم برای هدایت و تربیت انسان‎ها نازل شده و مردم باید با عمل به دستورها و فرمان‎های آن، برای رسیدن به کمال و نزدیک شدن به خداوند را بپیمایند و در آیات آن تدبر و تفکر کنند.

در پایان این مراسم از زحمات مربیان، اساتید، مجریان، قاریان، حافظان و برگزار کنندگان کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در رده‎‌های سپاه استان با اهدای لوح و هدیه تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول