اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

کاهش شدید فشار آب در اصفهان / صرفه‌جویی تنها راه حل رهایی از قطعی آب

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با افزایش بی‌سابقه دما و مصرف آب میزان منابع تامین آب دراختیار شرکت آب و فاضلاب با محدودیت شدید روبرو است و تنها راه جلوگیری از قطع آب و سهمیه بندی آن صرفه جویی مردم است.

کاهش شدید فشار آب در اصفهان / صرفه‌جویی تنها راه حل رهایی از قطعی آب

مجتبی قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش پیک مصرفی مشترکان اظهار کرد: میزان منابع تامین آب در اختیار شرکت آب و فاضلاب با محدودیت شدید روبرو است و در صورتی که مردم صرفه جویی انجام ندهند با وضعیت بحرانی مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ساعات پیک مصرف در بسیاری از مناطق شهر اصفهان و شهرستان‌های اردستان، برخوار، بهارستان شاهد افت شدید فشار آب و در پی آن قطع آب هستیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شرایط آب در حد تعادل قرار ندارند، تاکید کرد: تمام توان تولید آب در مدار شبکه توزیع قرار دارد و توان بیش‌تری از منابعی که در اختیار ما هست نداریم.

وی در واکنش به شکایات مردم مبنی بر کیفیت نامطلوب آب ادامه داد: در شرایطی که کمیت آب مسئله اصلی است کیفیت در اولویت قرار ندارد.کیفیت و میزان کلر مصرفی برای تصفیه آب به اندازه کافی است و از شرایط خوبی برخوردار است.

وی با توجه به کمبود آب شرب اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هیچ برنامه‌ای جهت جیره بندی آب شرب در تابستان 92 در دستور کار قرار نداده است.

معاون بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: تنها با همکاری مردم و صرفه جویی 20 درصدی در مصرف آب،  می‎توان بر چالش کم آبی استان در فصل تابستان غلبه کرد.

انتهای پیام/63015/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول