اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

آقای جواهری؛ نقش‌جهان کم بود، هیئت فوتبال هم اضافه شد

پروژه ورزشگاه نقش جهان کم بود که اختلافات شدید با هیئت فوتبال استان اصفهان نیز تمرکز کامل مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را گرفته، غافل از اینکه ورزش اصفهان تنها نقش جهان و هیئت فوتبال نیست.

آقای جواهری؛ نقش‌جهان کم بود، هیئت فوتبال هم اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از زمانی که محمدرضا محمدجواهری مسئولیت مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را بر عهده گرفت، ورزشگاه نقش جهان در وضعیت تعطیلی به سر می‌برد و از این رو انتظار می‌رفت شخص مدیر کل برای باز گردن گره کور نقش جهان وارد عمل شود.

جواهری برخلاف مدیران قبلی ورزش اصفهان این ریسک را کرده و وارد باتلاق نقش جهان شد که حکم شمشیر دولبه‌ای را برای وی داشت زیرا در صورتیکه این ورزشگاه به مرحله بهره‌برداری می‌رسید، پوئن مثبتی در کارنامه وی به شمار می‌‌رفت و در صورت ناتمام ماندن انتقادات زیادی را متوجه وی می‌کرد اما آقای مدیرکل با علم به این مساله به پروژه نقش جهان ورود کرده و اگر به انصاف قضاوت کنیم، پیگیری‌های زیادی را صورت داد و توانست بودجه خوبی را به پروژه تزریق کند.

هنوز جواهری از مساله نقش جهان فارغ نشده بود که اختلاف وی با رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان کلید خورده و روز به روز عمق بیشتری پیدا کرد تا جایی که پای وزارتخانه ورزش و جوانان نیز به این ماجرا باز شد.

اصرار طرفین این درگیری برای به کرسی نشاندن حرف‌های خود موجب شد تا جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی پیرامون هیئت فوتبال استان اصفهان ایجاد شود و بخش دیگری از تمرکز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را به خود درگیر کند.

تکمیل ورزشگاه نقش جهان و کنتاکت‌های جواهری و ابرقویی‌نژاد عملاً تمرکز ذهنی مدیرکل و همکاران ستادی وی را درگیر خود کرده و در این رهگذر ورزش اصفهان بیشترین ضربه را دیده است.

درگیر شدن جواهری با مساله هیئت فوتبال تا جایی عمق پیدا کرده که در مراسم تجلیل از خبرنگاران نیمی از وقت مدیر کل به بازگویی اختلافات وی با ابرقویی‌نژاد اختصاص پیدا کرد، مسئله‌ای که در دلخوری برخی از پیشکسوتان دعوت شده به مراسم را به دنبال داشته و این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلخوری خود را از این برخورد نشان دادند.

به گفته یکی از این افراد از نظر مدیرکل ورزش اصفهان تنها هیئت فوتبال بوده و وضعیت سایر هیئت‌ها اهمیتی ندارد.

از این رو به نظر می‌رسد باید به آقای مدیرکل یادآوری کرد که ورزش اصفهان تنها ورزشگاه نقش جهان و هیئت فوتبال استان اصفهان نیست و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سایر هیئت‌های ورزشی نیز بدنه ورزش استان اصفهان را تشکیل می‌دهند.

تکمیل ورزشگاه نقش جهان و سر و سامان گرفتن هیئت فوتبال استان ارزشمند است، اما نه به اندازه‌ای که کل ورزش استان را فدای آن کنیم و انتظار می‌رود جواهری بخشی از تمرکزش را نیز بر روی ساماندهی سایر هیئت‌های ورزشی و ضعیف شدن بدنه ورزش اصفهان بگذارد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول