اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان ریاست مهدی اسدی در این هیئت صورت می‌گیرد

آماده شدن مقدمات برگزاری مجمع هیئت ورزش‌های بومی و محلی اصفهان

با پایان یافتن دوره ریاست مهدی اسدی در هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان مقدمات برگزاری مجمع این هیئت فراهم خواهد شد.

آماده شدن مقدمات برگزاری مجمع هیئت ورزش‌های بومی و محلی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرداد ماه سال جاری دوران چهار ساله ریاست مهدی اسدی در هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به پایان رسید.

با توجه به پایان یافتن این دوره، پس از اعلام فراخوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان انجام می‌شود.

در مجمع قبلی این هیئت که چهار سال قبل برگزار شد، مهدی اسدی توانست با کسب بیشترین آرا ریاست هیئت را به دست بیاورد.

هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی از جمله هیئت‌هایی است که زمان بسیاری از تشکیل آن‌ها سپری نمی‌شود و در سال‌های گذشته عنوان هیئت‌های ورزش‌های روستایی و عشایری را در اختیار داشت و بعد تغییر نام داد.

مهدی اسدی رئیس فعلی هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تردیدش برای ادامه فعالیت در این هیئت به دلیل مشکلات موجود خبر داده و تصمیم گیری در مورد ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست هیئت را به آینده موکول کرده بود.

به گزارش فارس، پس از پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت، با هماهنگی صورت گرفته بین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول