اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه تغییر و تحولات در وزارت ورزش و جوانان

دورخیز مدیران فرصت‌طلب برای ورزش اصفهان

تغییر و تحولات احتمالی در رأس و بدنه ورزش موجب شده تا برخی از مدیران امتحان پس داده که تمام هنر مدیریتشان هزینه کردن بود، برای در اختیار گرفتن مسئولیت در ورزش اصفهان دورخیز کنند.

دورخیز مدیران فرصت‌طلب برای ورزش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با برگزاری مراسم تحلیف امروز به طور رسمی دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به پایان رسیده و حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها از تغییرات گسترده در وزارت ورزش و جوانان خبر می‌دهد و ر حال حاضر از منصور سلطانی‌فر به عنوان گزینه اصلی دولت یازدهم برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان نام برده می‌شود.

بروز تغییر و تحولات احتمالی در وزارت ورزش و جوانان موجب شده تا تحرکات جدیدی در بدنه ورزش کشور و به تبع آن استان اصفهان صورت بگیرد، در این میان برخی از افراد نیز که گویی منتظر این موقعیت بوده‌اند، دور خیز بلندی برای ورود دوباره به عرصه ورزش داشته‌اند و تلاش می‌کنند از نمد دولت جدید برای خود کلاهی درست کنند.

طبیعی است که پس از هر دوره تغییرات در بدنه دولت و همچنین در ورزش که بهانه نگارش این یادداشت است، افرادی از مسئولیت کنار رفته و افراد دیگری بر سر کار بیایند اما مساله مهم تلاش‌های پنهان و پیدای برخی از افراد برای بر عهده گرفتن مسئولیت در ورزش استان اصفهان از مدیر کلی گرفته تا مدیر عاملی باشگاه‌های فعال است.

برخی از این افراد در دوران مدیریت‌های قبلی خود با تکیه بر بودجه‌های سنگینی که در اختیارشان بود، مدیریت هزینه صورت می‌دادند بدون اینکه خروجی نتیجه آن‌ها ارتباطی به هزینه‌های صورت گرفته داشته باشد اما با این حال همچنان برای ورود به عرصه ورزش و تجربه کردن مدیریت در سطوح دیگر علاقه‌مند هستند و از هیچ کاری برای رسیدن به این هدف فروگذار نمی‌کنند.

برخی دیگر نیز که از ورزش تنها رانت‌های گسترده و درآمدهای کلان را می‌شناسند و در طی سال‌های اخیر نیز تا جایی که امکان داشته، بهره‌وری‌های خاص خود را از ورزش برده‌اند، در روزهای اخیر تحرکات گسترده‌ای داشته‌اند تا منبع درآمدشان از ورزش را به هر نحوی که شده گسترش داده و به اسم ورزش منفعت بیشتری روانه جیب خود کنند.

خبرگزاری فارس بر اساس رسالتی که بر دوش خود دارد، به طور حتم در روزهای آینده اطلاع رسانی بیشتر در این باره خواهد داشت تا حداقل ممکن افکار عمومی جامعه متوجه برخی از مسائلی که زیر پوست ورزش استان اصفهان جریان دارد شده و چهره واقعی برای افراد و حامیان رسانه‌ای آن‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول