اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

عیدی فولاد به هواداران/ خیز قرمزهای اهواز به صدر جدول

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم داماش گیلان بود که تیم اهوازی موفق شد حریف خود را با سه گل از پیش روی بردارد.

عیدی فولاد به هواداران/ خیز قرمزهای اهواز به صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد خوزستان با پیروزی سه بر یک در برابر داماش گیلان در اهواز موقتاً در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفت.

لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولادی‌ها در دقیقه 26 نیمه اول روی یک فرار زیبا توپ را از بین پاهای میلاد فراهانی دروازه‌بان داماش وارد دروازه این تیم کرد.

در آغاز نیمه دوم این دیدار باز هم پریرا برزیلی بود که موفق شد با یک حرکت دیدنی دروازه آبی‌پوشان رشت را باز کند و تیم فولاد و خودش را دو گله کند.

پس از پیش افتادن فولاد با دو گل طولی نکشید که داماش گیلان توسط مسعود حسن‌زاده یکی از گل‌ها را جبران کرد، تنها یک دقیقه پس از گل فولاد حسن‌زاده موفق شد این گل را به ثمر برساند.

با آغاز نیمه دوم و دیدنی‌تر شدن این دیدار فولادی‌ها از به تساوی کشیده شدن این دیدار هراس داشتند که این بار بختیار رحمانی ناجی تیمش شد و در دقیقه 53 فولاد را برای بار سوم از حریف خود پیش انداخت.

این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان فرکی در هفته چهارم، بدون در نظر گرفتن بازی‌های فردا شب موقتاً صدر جدول را از آن خود کنند.

قضاوت این دیدار به عهده رضا کرمانشاهی بود که در این دیدار پنج بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

کرمانشاهی در نیمه نخست این دیدار دو بازیکن از فولاد را با کارت زرد خود جریمه کرد که عبدالله کرمی و لوسیانو پریرا نام داشتند.

همچنین محمد آبشک، محمدرضا مهدوی و علیرضا نظیف کار از تیم داماش با کارت زرد داور در این دیدار روبه‌رو شدند.

فولاد در شروع بازی با دو بنر که روی یکی از آن‌ها نوشته بود «اخلاق، رفتار اسلامی، بازی جوانمردانه، دوستی و همدلی» و بنر دیگری که روز عید فطر روی آن تبریک گفته شده بود وارد زمین شدند.

افشین ناظمی قبل از شروع بازی به تنهایی به سمت نیمکت فولاد رفت و با حسین فرکی به خوش و بش پرداخت.

بعد از آمدن ناظمی همه نیمکت‌نشینان این تیم به سمت نیمکت داماش رفتند و به اعضای این تیم خوشامد گفتند.

هواداران فولاد خوزستان نسبت به دیدار قبلی این تیم استقبال بهتری از این بازی کردند اما همچنان حضور پررنگی در ورزشگاه ندارند؛ حدود 2 هزار هوادار در این دیدار به ورزشگاه آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور شنبه شب در اهواز میزبان تیم داماش گیلان بود که این دیدار در پایان با حساب سه بر یک به سود قرمزپوشان اهوازی به پایان رسید.

فولادی‌ها با این پیروزی موقتاً به صدر جدول رده‌بندی مسابقات راه پیدا کردند و باید منتظر بمانند تا نتایج سایر دیدارهای این هفته که یکشنبه شب برگزار خواهد شد مشخص شود.

انتهای پیام/72013/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول