اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی استان قم خبر داد

رقابت کبدی‌کاران قمی با حریفان در سواحل ساری

دبیر هیئت کبدی استان قم از رقابت کبدی‌کاران قمی با حریفان خود در پیکارهای کبدی ساحلی قهرمانی مردان کشور خبر داد.

رقابت کبدی‌کاران قمی با حریفان در سواحل ساری

محمد رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با برخورداری از بازیکنان آماده و با انگیزه و همچنین انجام تمرینات منظم در این روزها، تیم کبدی ساحلی قم به دنبال حضوری موفق در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم بهترین شرایط و امکانات را فراهم کنیم تا تیم کبدی ساحلی استان قم با آمادگی کامل راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شود، زیرا این دوره از رقابت‌ها با حضور برترین‌های کشور انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی نیز محسوب می‌شود.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: این دوره از مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور از بیست و دوم مرداد ماه به میزبانی هیئت کبدی استان مازندران و در سواحل زیبای این استان که از امکانات و شرایط بسیار خوبی در حال حاضر برخوردار است، برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: شهر ساری در حالی از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها پذیرایی می‌کند که برترین‌های کبدی کشور در این دوره به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و قطعاً با توجه به انتخابی بودن برای تیم ملی، سطح مسابقات نیز بالا خواهد بود.

رجایی در ادامه تاکید کرد: کبدی قم با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه از جمله رده سنی جوانان به خوبی رشد کرده است و علاوه بر موفقیت‌های متعددی که در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای ساحلی و سالنی کشور داشته، یقیناً آینده درخشان‌تری نیز خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مسابقات کبدی قهرمانی ساحلی کشور با شرکت تیم‌های باشگاهی و دسته‌های آزاد برگزار می‌شود که در پایان با توجه به نظارت کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی، آماده‌ترین کبدی‌کاران حاضر در این پیکارها به تیم ملی دعوت خواهند شد.

دبیر هیئت کبدی استان قم در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه‌های مهم هیئت کبدی برای توسعه بیش از پیش این رشته، تصریح کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و کشف و پرورش نیروهای انسانی مستعد در اولویت اصلی امورات هیئت کبدی است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تیم بانوان در لیگ برتر و تیم‌های مردان در لیگ‌های ساحلی و سالنی کشور حضور دارند و در سال‌های اخیر قهرمانی در لیگ دسته اول کشور، قهرمانی در لیگ برتر سالنی و ساحلی کشور به افتخارات کبدی قم اضافه شده است.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول