اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

افزایش طول بزرگراه‌های استان بوشهر به 1100 کیلومتر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افزایش طول بزرگراه‌های استان به 1100 کیلومتر خبر داد.

افزایش طول بزرگراه‌های استان بوشهر به 1100 کیلومتر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در سه سال اخیر در زمینه احداث راه و بزرگراه در سطح استان بوشهر اقدامات موثر و مهمی انجام گرفت که نتایج بسیار خوبی نیز در بر داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 420 کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر در دست اجراست که انتظار داریم تا انتهای امسال بخش عظیمی از این پروژه‌ها تکمیل شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 680 کیلومتر بزرگراه در استان داریم که با تکمیل بزرگراه‌های موجود مجموع بزرگراه‌های استان به 1100 کیلومتر افزایش می‌یابد.

صفایی تصریح کرد: در سال جاری در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها و رفع نقاط پرحادثه نیز اقدامات بسیار مهم و موثری انجام گرفته و این روند کماکان تداوم دارد.

این مسئول اضافه کرد: امسال بیش از هشت نقطه پرخطر استان مرتفع شده‌اند و در سال گذشته نیز 14 نقطه خطرناک حذف شده‌اند که به فضل خدا این روند با جدیت تداوم خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در راستای نصب علائم جاده‌ای در مسیرهای مختلف استان اعم از راه‌های اصلی و بزرگراه‌ها نیز اقدامات موثری انجام گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

صفایی متذکر شد: در شهرستان دشتستان به ویژه در تکمیل بزرگراه برازجان گناوه کارهای اساسی انجام گرفته و پل کلل به پیشرفت بسیار خوبی رسیده است.

وی اذعان داشت: همه توان و امکانات موجود را برای تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه به کار بسته‌ایم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول