اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات در مشهد

مجری برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات ایران از چهارم تا هفتم مهرماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباسعلی خاکسار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع به بیش از 120 شرکت تخصصی در پنج سالن نمایشگاه بین‌المللی مشهد اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی، اراک، قم، البرز، قزوین، خراسان‌جنوبی، سمنان، ایلام، لرستان و خراسان‌شمالی حضور پیدا می‌کنند.

مجری برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد افزود: این شرکت‌ها فعالیت خود را در زمینه‌های خوراک دام و طیور، شیلات و آبزیان، داروها و مکمل‌ها، ماشین‌ آلات و فرآورده‌های وابسته به صنعت دام و طیور، زنبورداری، پرورش و نگهداری (پرورش اسب _پرورش شتر مرغ _بوقلمون_ گاو) به علاقمندان ارائه می‌کنند.

خاکسار اظهار داشت: در این دوره برای نخستین بار همزمان با برپایی نمایشگاه بیش از 15 سمینار و دوره آموزشی برای بهره‌مندی دانشجویان و متخصصان داخلی با همکاری سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی خراسان‌رضوی و تمام اتحادیه‌‌های زیر مجموعه آن در صنعت دام، طیور و شیلات برگزار می‌شود و همچنین با همکاری بخش خصوصی کارگاه تخصصی فناوری‌های نوین خوراک دام و طیور اجرا می‌شود.

مجری برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ای تخصصی مختلف و استقبال گسترده فعالان این صنعت جذب شرکت‌های فعال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور ایران برای نخستین‌بار در 50 روز قبل از برگزاری به پایان رسید و اکنون تقریبا تمام فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه واگذار شده است.

 انتهای پیام/70005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول