اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی گرمسار خبر داد

تولید 2 هزار تن انواع فرآورده‏ های دام و طیور در گرمسار

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از تولید دو هزار و 73 تن انواع فرآورده‏ های دام و طیور در این شهرستان خبر داد.

تولید 2 هزار تن انواع فرآورده‏ های دام و طیور در گرمسار

افشین مشیری امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: هزار و 600 تن شیر، گوشت قرمز 265 تن، گوشت سفید 178 تن و 30 تن تخم‏ مرغ صنعتی و بومی در شهرستان گرمسار تولید شد.

وی افزود: در بخش آب و خاک نیز 10 هکتار تسطیح اساسی و پنج هکتار آبیاری تحت فشار در گرمسار صورت گرفت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از احداث سه باب استخر ذخیره آب کشاورزی به حجم 5 هزار و 660 مترمکعب و احداث 400 متر کانال انتقال آب کشاورزی در گرمسار خبر داد که برای اجرای پروژه‏های فوق به میزان 742 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض ملی و استانی سنوات قبل هزینه شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار بیان کرد: پایان عملیات مبارزه با سن غلات در سطح 7 هزار و 580 هکتار، مبارزه با آفات گیاهان زراعی، باغی، موش صحرایی و ملخ در سطح بیش از دو هزار و 700 هکتار نیز انجام شده است.

مشیری اضافه کرد: انجام 11 هکتار مبارزه بیولوژیک، نظارت بر طرح‏‏‏های افزایش محصولات زراعی و باغی در سطح هزار و 200 هکتار و توزیع 10 تن بذور اصلاح شده در گرمسار هم اجرایی شده است.

وی یادآور شد: توزیع 150 تن کود شیمیایی، انجام 400 مورد تلقیح مصنوعی، بازدید از 30 عرصه برای بررسی درخواست تغییر کاربری از مهم‏ترین اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول