اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیاهکل:

راکبان سیاهکلی موتورسیکلت خود را شماره‌گذاری کنند/توقیف 709 موتور در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه دارندگان موتورسیکلت‌ها حتماً اقدام به شماره‌گذاری کنند، از توقیف 709 موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

راکبان سیاهکلی موتورسیکلت خود را شماره‌گذاری کنند/توقیف 709 موتور در سیاهکل

رمضانعلی پور قاسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل، اقدام‌های پلیس این شهرستان در راستای برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف و حادثه‌ساز در چهار ماه نخست امسال را تشریح کرد.

وی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و گروه‌های پلیس سیاهکل به منظور برخورد با موتورسواران متخلف و حادثه‌ساز وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیاهکل ادامه داد: در مدت مذکور تعداد 709 دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، بدون پلاک و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی، تصادفات موتورسیکلت و خسارات ناشی از آن را جبران‌ناپذیر خواند و اذعان کرد: پلیس این شهرستان برای جلوگیری از خطرات ناشی از آن و پایین آوردن خسارات جانی و مالی، تمام توان خود را به‌کار گرفته و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌کند.

پورقاسم با بیان اینکه دارندگان موتورسیکلت‌ها حتماً اقدام به شماره‌گذاری کنند، خاطرنشان کرد: دارندگان موتورسیکلت هنگام پارک ضمن رعایت نکات ایمنی از قفل و زنجیر استفاده کرده و از گذاشتن این وسیله نقلیه در نقاط خلوت خودداری کنند.

وی، موتورسیکلت را از خطرناک‌ترین وسائل نقلیه دانست و یادآور شد: این وسیله نقلیه درصد بالایی از تلفات جانی را در هنگام تصادف به خود اختصاص داده است.

این مسئول در پایان از راکبان موتورسیکلت خواست برای استفاده از این وسیله نقلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/84002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول