اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

چینش وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور چینشی مناسب و قابل قبول است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که افراد کابینه دولت باید انسان‌هایی متشخص و باتجربه باشند، گفت: چینش وزرای پیشنهادی روحانی چینشی مناسب و قابل قبول بوده که باید منتظر رأی دادن مجلس باشیم.

چینش وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور چینشی مناسب و قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در پاسخ به سئوالی مبنی بر نحوه چینش کابینه روحانی اظهار کرد: برای حضور در کابینه نباید در پستوها دنبال افراد بگردیم و نباید آدم‌های کوتوله را معرفی کنیم؛ زیرا انسان نمی‌داند با این‌گونه آدم‌ها چگونه برخورد کند.

وی با بیان این‌که افراد کابینه دولت باید انسان‌هایی متشخص و باتجربه باشند، افزود: چینش وزرای پیشنهادی روحانی چینشی مناسب و قابل قبول بوده که الان باید منتظر رأی دادن مجلس ماند.

تاج‌گردون با انتقاد از برخی اظهارات مبنی بر انتخاب وزرای کابینه روحانی به شکل شرکت سهامی گفت: این ادعا، ادعایی درست نیست زیرا رئیس جمهور در انتخاب افراد کابینه خود مستقل تصمیم گرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته به جز چند نفر از وزرا که بر اساس شرایط خاصی معرفی شده‌اند، دیگر افراد در فرایندی حرفه‌ای انتخاب شده‌اند.

تاج‌گردون ادامه داد: این فرایند توسط کارگروه‌هایی که برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای و کاملا معقولانه ارائه می‌کنند، انجام شده که در این فرایند کارگروه‌ها بر اساس شرایط و قابلیت‌ها افراد چند گزینه را معرفی و در نهایت فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول