اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 2523 متر مربع

عملیات احداث مدرسه خیرساز در منطقه نیروگاه قم آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی احداث مدرسه‌ خیرساز با حضور مسئولان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره‌کل آموزش و پرورش استان در منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

عملیات احداث مدرسه خیرساز در منطقه نیروگاه قم آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم امروز در حاشیه مراسم‌ کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز که در منطقه نیروگاه قم برگزار شد با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم اظهار کرد: این مجمع یک نهاد خیریه مردمی با ساختار تشکیلاتی هیئت مدیره و هیئت امنا بوده که متشکل از معتمدان و مسئولان استان است.

محسن پورگلیان خاطرنشان کرد: این مجمع زیر نظر جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور در راستای احداث، توسعه و تجهیز مدارس و دیگر فضاهای مورد نیاز آموزشی و پرورشی فعالیت می‌کند.

وی عنوان داشت: طراحی و نظارت بر مدارس خیرساز توسط اداره‌کل نوسازی مدارس صورت گرفته و مجمع برای جذب، هدایت و پشتیبانی خیران همکاری تنگاتنگی با این اداره‌کل و اداره‌کل آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به اقدامات مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: مشارکت در احداث 84 مدرسه، احداث 9 سالن ورزشی و کتابخانه، اهدای 89 قطعه زمین و خانه مسکونی برای احداث مدرسه از جمله اقدامات این مجمع است.

وی به ویژگی‌های مدرسه خیرساز اشاره کرد و افزود: این مدرسه خیرساز به همت مسئولان شرکت درمان یاب دارو در زمینی به مساحت 2 هزار و 523 متر مربع در منطقه نیروگاه احداث خواهد شد.

پورگلیان عنوان داشت: در این زمین مدرسه‌ای قدیمی به نام مدرسه دهه فجر وجود داشت ولی به علت اینکه غیر قابل استفاده بود، تخریب و به زمین تبدیل شده تا خیران نسبت به ساخت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های دیگر این مدرسه گفت: برای این مدرسه هزار و 578 متر مربع زیربنای ساختمان آموزشی، 858 متر مربع زیربنای سالن ورزشی، 164 متر مربع زیربنای نمازخانه و 12 باب کلاس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم یادآور شد: یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای احداث این پروژه برآورد شده است.

انتهای پیام/78003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول