اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان:

مسابقات فوتسال جام رمضان کاشان با قهرمانی کیان پلاست پایان یافت

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان از قهرمانی تیم فوتسال کیان‌پلاست در رقابت‌های فوتسال جام رمضان این شهرستان خبر داد.

مسابقات فوتسال جام رمضان کاشان با قهرمانی کیان پلاست پایان یافت

مرتضی رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان کاشان، امسال با حضور 25 تیم در سه رده سنی امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن تختی این شهرستان برگزار و در پایان تیم‌های قهرمان معرفی شدند.

وی افزود: مسابقات فوتسال رده سنی امیدها با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد و در پایان تیم فوتسال صاحب‌الزمان (عج) موفق شد با نتیجه پنج بر سه تیم گارد انقلاب را از پیش‌رو بردارد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان همچنین تیم‌های شرکت‌کننده در رده بزرگسالان این رقابت‌ها را 15 تیم ذکر کرد و متذکر شد: در حالی این 15 تیم در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی رقابت کردند که در پایان دوره‌های مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی این مسابقات تیم کیان پلاست‌کاشان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شد.

رهبری عنوان کرد: این تیم در حالی به مقام قهرمانی مسابقات در رده بزرگسالان دست یافت که از بازیکنان کاشانی مطرح در لیگ یک کشور بهره‌مند بود و پس از تساوی 2 بر 2 در 90 دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 5  موفق شد حریف خود سفره‌خانه عموعلی را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور پنج تیم در رده سنی پیشکسوتان جام رمضان کاشان ابراز داشت: مسابقات فوتسال پیشکسوتان کاشان با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت تیم بانک تجارت در فینال با نتیجه 5 بر 3 گارد انقلاب را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

وی در پایان تأکید کرد: در پایان این رقابت‌ها که به مدت 17 شب بعد از افطار در سالن تختی کاشان برگزار شد تیم فوتسال آزران به عنوان تیم اخلاق این رقابت‌ها انتخاب و معرفی شد. 

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول