اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 22 امشب انجام می‌شود

جدال صدراسیستم و ماهان تندیس برای قهرمانی در فوتسال جام ولایت

تیم‌های فوتسال صدراسیستم و ماهان تندیس قم امشب در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال صدراسیستم و ماهان تندیس برای قهرمانی در فوتسال جام ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و صدراسیستم امشب در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام ولایت در استان قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با بازیکنان شاخص و مطرح خود برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

این در حالی است که امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان قهرمانی استان قم با عنوان ولایت از شب نخست ماه مبارک رمضان با رقابت 48 تیم آغاز شد و تیم‌های مدعی در مرحله نخست در گروه‌های مقدماتی بازی‌های خود را به انجام رساندند.

با انجام بازی‌های مرحله مقدماتی به مدت 15 شب، سرانجام از گروه‌های مختلف مقدماتی 24 تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم شدند در حالی که دیدارهای این مرحله به صورت حذفی برگزار شد و از جمع راه یافته‌ها به این مرحله 12 تیم کنار رفتند.

از سوی دیگر 12 تیم صعود کننده به مرحله سوم رقابت‌های این دوره فوتسال جام ولایت در استان قم، بازی‌های خود را باز هم به صورت حذفی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند تا اینکه 6 تیم در جدول بازی‌ها باقی ماندند و 6 تیم دیگر از گردونه بازی‌ها حذف شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان این رقابت‌ها، 6 تیم صعود کننده به مرحله چهارم در دو گروه سه تیمی تقسیم‌بندی شدند و در این مرحله بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

در گروه اول مرحله چهارم رقابت‌های فوتسال جام ولایت، تیم‌های سرشناس ماهان تندیس، طلوع مهر و تصفیه آب معصومیه حضور داشتند و تیم‌های حاضر در گروه دوم این مرحله نیز تیم‌های فوتسال دنیای ورزش، سون و صدراسیستم بودند.

دیدارهای مرحله چهارم به شکل گروهی در حالی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل به اضافه چهار به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی رسید در حالی که طلوع مهر با ترکیبی از بازیکنان تیم صبای قم که در این دوره به خدمت گرفته بود در این گروه دوم شد و جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آورد.

در گروه دوم مرحله چهارم نیز تیم فوتسال صدراسیستم به عنوان صدرنشین جواز صعود به نیمه نهایی فوتسال جام ولایت را کسب کرد در حالی که از این گروه تیم فوتسال دنیای ورزش به عنوان تیم دوم به جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتسال جام ولایت راه یافت.

در نیمه نهایی طلوع مهر به مصاف صدراسیستم رفت و در ضربات پنالتی باخت در حالی که تیم فوتسال ماهان تندیس نیز با دنیای ورزش مسابقه داد و با نتیجه پنج بر دو مقابل این تیم به برتری رسید تا تکلیف قهرمان در بازی فینال امشب بین تیم‌های صدراسیستم و ماهان تندیس مشخص شود.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری رقابت‌های جام ولایت، دیدار فینال از ساعت 22 امشب در حضور مسئولان استان قم، میهمانان ویژه و همچنین تماشاگران قمی علاقه‌مند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول