اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای روستایی بابل:

تامین آب روستای گاوزن محله با تانکر آب سیار انجام می‌شود

رئیس آبفای روستایی بابل با اشاره به این‌که ممانعت یکی از اهالی روستا سبب عدم ترمیم لوله شکسته آب روستای گاوزن محله بابل شده است، گفت: تامین آب با تانکر سیار انجام می‌شود.

تامین آب روستای گاوزن محله با تانکر آب سیار انجام می‌شود

سیدرسول اسماعیل‌نژاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: خط پمپاژ آب گاوزن محله از یک کوچه عمومی عبور می‌کند که حدود شش ماه قبل دچار شکستگی شده اما به دلیل ممانعت یکی از اهالی کوچه این لوله به صورت کامل ترمیم نشده است.

وی افزود: با توجه به ممانعت این فرد با دخالت بخشدار بابل کنار، شش ماه قبل به صورت موقت حدود 150 متر لوله شکسته شده ترمیم شد اما 20 روز قبل مجدداً این لوله دچار شکستگی شد.

رئیس آبفای روستایی بابل تصریح کرد: هفته گذشته مجدداً برای ترمیم لوله شکسته شده مراجعه کردیم اما به دلیل ممانعت فرد مذکور مجبور شدیم لوله شکسته را عوض کنیم اما به دلیل بارندگی شدید متاسفانه این کار تاکنون انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اهالی روستای گاوزن محله از بخش بابل کنار به دلیل بالادست بودن روستا تا ساعت سه بعد از ظهر از نعمت آب برخوردار هستند و بعد از این ساعت دچار قطعی آب می‌شوند که از امروز تامین آب این روستا از طریق تانکر سیار آب انجام می‌شود.

اسماعیل‌نژاد با اشاره به این‌که به دلیل عدم برخورد بخشدار و دهیار روستا نسبت به فرد خاطی مردم این روستا دچار قطعی آب هستند، اظهار داشت: کار لوله‌گذاری 150 متر لوله جدید آب گاوزن محله فردا در این روستا انجام می‌شود.

انتهای پیام/86009/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول