اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

پیروزی حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی یکی از تحولات دهه اخیر منطقه است

امام جمعه شهرستان خورموج گفت: پیروزی حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی درجنگ 33 روزه یکی از تحولات مهم یک دهه اخیر در خاورمیانه است.

پیروزی حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی یکی از تحولات دهه اخیر منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر که در استادیوم تختی خورموج و با حضور بیش از 10 هزار نفر برگزار شد به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان درجنگ  33 روزه اشاره کرد و گفت: حزب الله لبنان با کمترین امکانات در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب اسرائیل به پیروزی رسید و اسرائیل را در منطقه به شکست کشاند.

وی افزود: جنگ 33 روزه یکی از تحولات مهم یک دهه اخیر در خاورمیانه می‌باشد و آثار این نبرد همچنان بر تحولات منطقه سایه افکنده است.

امام جمعه شهرستان خورموج افزود: ماه رمضان ماه تمرین و ممارست برای ذکر و یاد خدا بودن است و از خداوند بخواهید که پس از ماه رمضان روح و جسم شما را الهی باقی نگه‌دارد.

وی ادامه داد: انسان در این یک ماه روزه‌داری به حکمت و بزرگی خدا پی برده است  و در پایان این ماه نیز به چیزهایی دست می‌یابد که در طول سال دستیابی به آنها بسیار سخت و مشکل است.

مصلح با اشاره به اینکه روزعید فطر روز پاداش گرفتن ازپروردگارعالم است یادآور شد: آرامش وجود انسان در سایه ذکر خداست و آنهایی که از ذکرخداوند فاصله گرفته‌اند با تنگناها و فشارهای زندگی بسیار سختی روبرو خواهند شد.

وی به تنفیذ حکم ریاست جمهوری  دکتر روحانی پرداخت و گفت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری بر اصل مقبولیت فرد از سوی عامه مردم و مشروعیت یافتن از سوی ولی‌فقیه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم برای دولت دکتر روحانی و همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول