اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

کشف 350 کارتن انواع مشروبات الکلی در کنگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از رسیدگی به پرونده قاچاق حمل 350 کارتن مشروبات الکلی در تعزیرات حکومتی کنگان خبر داد.

کشف 350 کارتن انواع مشروبات الکلی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران دریابانی شهرستان کنگان چندی پیش براساس گزارشات دریافتی با ایجاد کمین موفق به کشف 350 کارتن مشروبات الکلی از یک موتور لنج شدند، گفت: ماموران دریابانی پس از بازرسی از یک فروند موتور لنج باری در زمان تخلیه بار در اسکله‌های غیر‌رسمی 350 کارتن انواع مشروبات الکلی را کشف کردند.

وی افزود: پس از شکایت گمرکات استان بوشهر و گزارش فرماندهی دریابانی، پرونده متشکله پس از سیر مراحل اولیه قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: شعبه یاد شده با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده و با توجه به جوابیه دریافتی از مراجع ذی‌صلاح قانونی، تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، متخلفان را به پرداخت مبلغی بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

احمدی افزود: رای صادره در حال طی مراحل قانونی و تأیید نهایی در شعب تعزیرات حکومتی استان است.

انتهای پیام/66006/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول