اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

فرصت‌های خدمتگزاری به مردم را نباید از دست داد

امام جمعه موقت کرج گفت: فرصت‌های خدمتگزاری به مردم را نباید از دست داد.

فرصت‌های خدمتگزاری به مردم را نباید از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر قدوسی صبح امروز در نماز عید فطر در جمع نمازگزاران گفت: نباید فرصت‌های به دست آمده در مسیر خدمات‌رسانی به مردم را از دست بدهیم بنابراین باید با تلاش و برنامه‌ریزی‌های اساسی، خدمت‌رسانی به مردم را بهتر از گذشته انجام دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از مسئولان توانمند، کارآمد و دلسوز می‌تواند ما را در تحقق اهداف یاری دهد و مسیر خدمت‌ رساندن به مردم را هموارتر سازد.

امام جمعه موقت کرج در ادامه سخنان خود با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به مسلمانان جهان اظهار داشت: مسلمانان نماز عید فطر را به نشانه وحدت در سراسر جهان برگزار می‌کنند تا نشان دهیم که هرگز وحدت و اتحاد را فراموش نخواهیم کرد.

قدوسی با اشاره به اینکه فطر به معنای بازگشت به سرشت و نهاد انسانی است، خاطرنشان کرد: قرار گرفتن عید فطر پس از ماه مبارک رمضان، یعنی بازگشت انسان به پاکی‌ها است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان با تمام مزیت‌ها و بزرگی‌اش گذشت بنابراین انسان‌هایی که در این ماه میهمان سفره خداوند بودند از این ماه استفاده کامل کرده و امیدواریم با شب زنده‌داری‌ها و دعاها به‌ویژه در شب‌های قدر به پاکی رسیده باشند.

وثوقی ماه رمضان را ماه تمرین اصول اخلاقی و رسیدن به پاکی‌ها عنوان کرد و افزود: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای زدودن ناپاکی‌ها و رفتارهای ناشایست و رسیدن به فطرت خوب و نیک است.

انتهای پیام/2302/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول