اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی:

اقامه نماز لحظه اوج عید فطر است

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نماز عید فطر لحظه اوج دلپذیر عید است و مومنان و روزه‌داران در این روز به نزدیک‌ترین مکان برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند.

اقامه نماز لحظه اوج عید فطر است

حجت‌الاسلام صادق گلزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید سعید فطر و وداع با رمضان شادمانی و نشاط دو جانبه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌شود و مانند این است که انسان با وطن خود خداحافظی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عید فطر نتیجه است به طوری که در این عید کسانی که روزه گرفتند، نماز اقامه کردند و عمل صالح انجام دادند شادمان و پرنشاط هستند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: عید فطر در حکم شب قدر است و پاکان و اولیای الهی این شب را احیا می‌گرفتند و به راز و نیاز با خداوند می‌پرداختند.

این مسئول یادآور شد: نماز عید فطر لحظه اوج و موج دلپذیر عید است و مومنان و روزه‌داران به نزدیک‌ترین مکان برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند.

گلزاده متذکر شد: دعای روز عید گزارش زیبایی از یک ماه بندگی است و اگر کسی بخواهد جلوه این عید را مشاهده کند باید این دعا را نظاره‌گر باشد.

وی با بیان اینکه عید فطر از دلپذیرترین اعیاد الهی است اذعان داشت: عید فطر عید عبادت، بندگی، تقوا و فضیلت است و نشاط، شادابی و قبولی اعمال از دلپذیرترین پیام‌های این عید است.

انتهای پیام/78003/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول