اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین محور هراز / آسمان لاریجان صاف و آفتابی است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: صبح امروز ترافیک سنگین و کندی تردد را در محور هراز شاهد بودیم که هم‌اکنون این ترافیک روان‌تر شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین محور هراز / آسمان لاریجان صاف و آفتابی است

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: صبح امروز ترافیک سنگین و کندی تردد را در محور هراز شاهد بودیم که هم‌اکنون این ترافیک روان‌تر شده است.

وی با اشاره اینکه فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات سه روزه پیش‌رو یادآور شد: هم‌اکنون ترافیک این محور شریانی کشور از پایتخت به سمت آمل نیمه‌سنگین است.

نوری‌پور با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی امروز ترافیک سنگین و افزایش حجم تردد را از دو سوی آمل به تهران و برعکس شاهد باشیم، تصریح کرد: بیشتر مردم شهرستان آمل و استان مازندران برای سپری کردن تعطیلات به مناطق ییلاقی و روستاهای کوهستانی محور هراز و بخش لاریجان عزیمت می‌کنند که این امر نیز باعث افزایش تردد و سنگینی ترافیک خواهد شد.

نوری‌پور با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان منطقه لاریجان صاف و آفتابی و هوایی مطبوع را در این بخش شاهد هستیم، متذکر شد: هم‌اکنون حجم تردد و سنگینی ترافیک در مناطق پل لاسم و گزنک بیشتر از دیگر نقاط گزارش شده است.

وی در پایان با توصیه به رانندگان خاطرشنان کرد: رانندگانی که در دور دوم سفرهای تابستانی به شمال کشور از محور هراز تردد دارند با رعایت حق تقدم، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، گوش دادن به اوامر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و راهداران ایام خوب و زیبایی را برای خود و دیگر خانواده‌ها رقم بزنند.

انتهای پیام/86012/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول