اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

افزایش 16 درصدی درآمد همدان

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: در چهار ماهه امسال، استان همدان 73 میلیارد تومان کسب درآمد داشته که این میزان 16 درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.

افزایش 16 درصدی درآمد همدان

به گزارش خبرنگار فارس از همدان، حسن خیریانپور ظهر امروز در کارگروه توسعه و برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: مجموع هزینه‌های استان همدان در سال گذشته 223 میلیارد تومان بود که 219 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی گفت: از مجموع این هزینه‌ها 59 میلیارد و 34 میلیون تومان بابت مزایای مستمری‌ها و 64 میلیارد و 628 میلیون تومان تحت عنوان سایر هزینه‌ها به دستگاه‌ها پرداخت کردیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان عنوان کرد: بر اساس دستورات تا پایان تیر ماه توانستیم 379 میلیارد تومان به عنوان تنخواه برای هزینه‌های ضروری دستگاه‌ها هزینه کنیم.

وی افزود: در سال گذشته مجموع هزینه پاداش بازنشستگان تمام دستگاه‌ها به غیر از جهاد کشاورزی پرداخت شده که پرداخت آن برای جهاد کشاورزی نیز در دست اقدام است.

خیریانپور با اشاره به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌ها یادآور شد: اعتبارات تملک دارایی‌های دستگاه‌ها 159 میلیارد و 234 میلیون تومان بوده که در 17 فصل و 56 برنامه در بین دستگاه‌ها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: اصلاحات قانونی تحت عنوان مصوبات خاص برای این اعتبارات لحاظ شده که از جمله آن آسفالت کردن جاده‌های روستایی، ایجاد زیرساخت در شهرک‌ها برای تأمین آب و برق و... بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری همدان تصریح کرد: بخشی از طرح‌ها نیز تحت عنوان طرح‌های استانی مصوب قانون با 94 میلیارد و 600 میلیون تومان برای 21 طرح استان در نظر گرفته شده که سال گذشته در مدت مشابه برای طرح‌های استانی 64 میلیارد و 700 میلیون تومان در اختیار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه سال جاری، استان همدان 73 میلیارد تومان درآمد داشته است خاطرنشان کرد: این میزان به نسبت مدت مشابه 16 درصد افزایش داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان در پایان متذکر شد: بحث شاخص‌های توزیع اعتبارات از جمله مواردی است که همواره در سطح شهرستان‌ها و دستگاه‌ها مورد مناقشه بوده که با برگزاری جلسات مختلف توانستیم این مناقشات را در بین دستگاه‌ها از بین ببریم.

انتهای پیام/89007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول