اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیادشهید بابل:

شهدا ماندگارترین اسطوره تاریخ هستند

رئیس بنیاد شهید بابل شهدا را ماندگارترین اسطوره تاریخ دانست و گفت: شهیدان، ایثارگران و جانبازان صاحبان واقعی نظام هستند.

شهدا ماندگارترین اسطوره تاریخ هستند

احمد هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: حضور ایثارگران و خانواده شهدا در کنار مسئولان نظام می‌تواند، تأثیر و نقش به‌سزایی در حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و ترویج و توسعه بیش از پیش اهداف شهدا داشته باشد.

وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران میراث گران‌بهای انقلاب بوده که با صبر و استقامت خود سبب تدام و پیروزی نظام با برکت جمهوری اسلامی شدند.

این مسئول تصریح کرد: ‌شهدا الگوی کامل، جامع و غیرقابل انکار ایثار، مقاومت، رشادت، آزادگی و فداکاری نسل برخاسته از متن انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل استکبار به شمار می‌روند.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی و اثرگذاری که خانواده شهدا و ایثارگران در اقشار مختلف دارند، گفت: خانواده شهدا می‌توانند در مبارزه با جنگ نرم و رسیدن به اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی بسیار مهم در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بابل یک‌هزار و 749 خانواده شهید تقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: 75 خانواده دارای دو فرزند شهید و 30 خانواده تک فرزند شهید خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

رئیس بنیاد شهید بابل بیان داشت: شش خانواده بابلی نیز هم پدر و هم پسر را تقدیم نظام جمهوری کردند.

وی با اشاره به اینکه بابل دارای 42 سردار شهید است، گفت: یک خانواده بابلی سه فرزند شهید و یک خانواده نیز چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کردند.

انتهای پیام/86009/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول