اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید صارمی انسانی شجاع، متعهد، حق‌گو و مدافع مظلومان بود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خبرنگار شهید محمود صارمی انسانی شجاع، متعهد، حق‌گو و مدافع مظلومان بود.

شهید صارمی انسانی شجاع، متعهد، حق‌گو و مدافع مظلومان بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و فرا رسیدن عید فطر گفت: شهید صارمی انسانی شجاع، متعهد، حق‌گو و مدافع مظلومان بود و در سرزمین غربت نیز مظلومانه شهید شد.

وی افزود: این شهید والامقام با ایثار و فداکاری خود ثابت کرد که خبرنگاری حرفه مقدسی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: شهادت صارمی اعتبار خاصی را به حرفه خبرنگاری بخشید و منشاء نامگذاری روز خبرنگار در سالروز شهادت خود شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت اداری و جامعه به چشمان باز خبرنگار بستگی دارد، گفت: کار خبرنگاری کار عاقلانه‌ای است، و چون عاقلانه است، پس رنج و زحمت زیادی را به دنبال دارد و از طرفی هم طرفدار کمتری دارد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه از شهید محمود صارمی به عنوان افتخار استان لرستان یاد کرد و گفت: رسالت خبرنگاری یک رسالت الهی است و خبرنگار با بیان واقعیت‌ها، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی، با جهل و نادانی، تزویر و نیرنگ مبارزه می‌کند، با این حال کسانی که به این رسالت الهی باور ندارند، با ورود به این حوزه به این حرفه آسیب می‌رسانند.

وی در ادامه به دستاوردهای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان آمرزش گناهان و دوری از گناه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اصلاح اخلاق و رفتار فردی و اجتماعی از دیگر دستاوردهای ماه مبارک رمضان است، به نحوی که در طول این یک ماه روزه‌داری شاهد کاهش جرم و جنایت، گناه، پرهیز از غیبت و تهمت و بسیاری از بد اخلاقی‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی روی آوردن به خدا و معنویت را از دیگر دستاوردهای ماه مبارک رمضان برشمرد.

در این مراسم نیز استاندار لرستان با گرامیداشت ‌‌روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها یک وضعیت فوق‌العاده و ارزشمند هستند که باید در راستای تعالی، پیشرفت و رشد همه جانبه کشور از آنها استفاده شود.

حبیب‌الله دهمرده افزود: رسانه‌ها در واقع پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند که از یک طرف خدمات، دستاوردها و عملکرد مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را اطلاع‌رسانی می‌کنند و آن را به تصویر می‌کشند و از طرف دیگر خواسته‌ها و تقاضاهای مردم و جامعه را به مسئولان بیان می‌کنند.

استاندار لرستان گفت: در استان لرستان رسانه‌ها دارای فعالیت‌های ارزشمند و مثبتی هستند و معدل و میانگین کار رسانه‌ها مطلوب و مقبول است و حقیقتا عمده کار رسانه‌های استان‌ در حد قریب به اتفاق، فضای کار، تلاش، همدلی، تعامل و همکاری را ترسیم می‌کنند و به نظر می‌رسد نقش مثبتی در روند رو به رشد امور ایفا کرده‌اند.

وی از رسانه‌های استان لرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر امروز استان لرستان مسیر رشد و توسعه را طی می‌کند، به همت رسانه‌ها است.

لازم به ذکر است، در این مراسم از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهیدان خبرنگار صارمی و حیدری تجلیل شد.

انتهای پیام/85001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول