اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار

400 خبرنگار خوزستانی تجلیل می‌شوند

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از 400 خبرنگار خوزستانی خبر داد.

400 خبرنگار خوزستانی تجلیل می‌شوند

محمدرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به مناسبت روز خبرنگار از 400 خبرنگار خوزستانی تجلیل می‌شود.

وی افزود: این مراسم به مناسبت 17 مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متولی برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال سرای روزنامه‌نگاران خوزستان خواهد بود که برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

وی در ادامه به بیان جزئیات مراسم روز خبرنگار پرداخت و گفت: در این مراسم حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و سید جعفر حجازی استاندار خوزستان سخنرانی خواهند کرد.

مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان با بیان اینکه اجرای ترانه و نمایش طنز از دیگر برنامه‌های مراسم روز خبرنگار امسال است اضافه کرد: در این آیین گزارشی از عملکرد سرای روزنامه نگاران و نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به هدایای مراسم روز خبرنگار امسال اشاره کرد و گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته، 400 خبرنگار خوزستانی تجلیل می‌شوند که هدایای آن‌ها شامل کارت هدیه و سفر زیارتی به مشهد مقدس و زیارت حضرت امام رضا (ع) است.

ایزدی خاطرنشان کرد: کارت‌های هدیه از سوی شرکت فولاد خوزستان و سفرهای زیارتی مشهد مقدس نیز از طرف مهندس منصور کتانباف شهردار اهواز اهدا شده است.

به گفته وی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع خوزستان نیز 400 کیف هدایای صنایع دستی خوزستان را به خبرنگاران اهدا خواهد کرد.

مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان اظهار داشت: برای روز خبرنگار امسال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز هدایای فرهنگی را برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سازمان آب و برق خوزستان نیز هزینه افطار و در اختیار قرار سالن محل برگزاری مراسم روز خبرنگار که گیت بوستان است را تقبل کرده است.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول