اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

رسانه‌ها در انتقال اخبار جانب انصاف را رعایت کنند

امام جمعه بردسکن گفت: رسانه‌ها در انتقال اخبار جانب انصاف را رعایت کنند.

رسانه‌ها در انتقال اخبار جانب انصاف را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی‌اصغر امینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بردسکن اظهار کرد: ما باید از خبرهای علمی و واقعی پیروی کنیم و خبرنگاران هم موظف به انعکاس اخبار دقیق و صحیح هستند.

وی افزود: در حال حاضر رسانه‌های کشور وظیفه خطیری را بر عهده دارند چون فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت اسلامی را منتشر می‌کنند.

امام‌جمعه بردسکن با بیان رهنمودهایی از مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت قلم و نقش خبرنگار در ارتقای جامعه گفت: خبرنگاران باید به سه اصل واقع‌نگاری، حقیقت‌نگاری و مصلحت‌نگاری در نگارش مطلب خود دقت داشته باشند.

وی با تجلیل از نقش خبرنگاران شهرستان بردسکن که سهم به‌سزایی را در شناساندن این شهرستان به مردم استان و کشور دارند، تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی در کشور تربیت خبرنگارانی است که منافع‌نگر هستند.

امینی با گرامیداشت ماه رحمت و مغفرت و تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر افزود: اگر بردسکن دارای نام و نشانی شده از تلاش خبرنگاران این منطقه است و همه ما به نوعی مدیون این خبرنگاران هستیم.

امام جمعه بردسکن با بیان اهمیت کار خبری خطاب به خبرنگاران گفت: هیچ وقت وارد خطوط قرمز کار نشوید و خبرنگاری مورد اعتماد است که در انتقال اخبار خود جانب انصاف را رعایت کند.

انتهای پیام/70021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول