اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد

1720 مورد مصاحبه فرماندهان انتظامی خوزستان با رسانه‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فرماندهان نیروی انتظامی خوزستان در طول یک سال گذشته تاکنون یک ‌هزار و 720 مورد گفتگو با رسانه‌ها را انجام داده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی را نشان می‌دهد.

1720 مورد مصاحبه فرماندهان انتظامی خوزستان با رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید رحمان موسوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز در مهمانسرای الغدیر برگزار شد اظهار کرد: روز شهادت شهید خبرنگار صارمی، روز خبرنگار نامیده شده است و ما در لباس پلیس در تمام حوزه‌ها از عزیزان رسانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همدلی و هم سویی رسانه‌ها با مجموعه نیروی انتظامی خوزستان هر سال بیشتر می‌شود و شاهد رشد روز افزون آن هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه مصاحبه و حضور فرماندهان نیروی انتظامی در صدا و سیما نسبت به سال گذشته رشد 11 درصدی داشته است تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون فرماندهان نیروی انتظامی 736 دقیقه برنامه پخش شده از صدا و سیمای خوزستان داشتند

وی اضافه کرد: فرماندهان نیروی انتظامی 19 هزار و 35 دقیقه در برنامه‌های رادیویی حضور داشتند که نسبت به سال گذشته رشد 43 درصدی داشته است.

موسوی با اشاره به اینکه پخش برنامه‌ها و مصاحبه‌ها به زبان عربی رشد بسیار خوبی داشته است گفت: از سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه پخش برنامه‌ها و مصاحبه‌های نیروی انتظامی به زبان عربی شده است و 95 درصد ارتقا یافته است.

وی خاطر نشان کرد: این اقدامات به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی و منطقی رسانه برای بالا بردن علم هم استانی‌ها برای خود کنترلی و عدم گرایش به قانون گریزی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: مصاحبه فرماندهان نیروی انتظامی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها یک‌هزار و 720 مورد بوده است که رشد 18 درصدی دارد و از سال گذشته تاکنون 28 نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی خوزستان و جانشین وی با اصحاب رسانه برگزار شده است.

انتهای پیام/72011/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول